Een heerlijke dag

Vanmorgen om kwart over 6 wakker, een beetje tv en om half 8 opgestaan. Ik zag dat we de extreme kou ook hier gaan krijgen we gaan naar de min 20.
Ze lieten vanmiorgen een school voor voortgezet onderwijs zien hoe het in de morgen toe gaat. Ze hebben de klassen gesplitst en dan 2 en 3 dagen school en dan weer andersom. Op hun tafeltje ligt dan de test klaar en dat doet elke scholier zelf. Dan als alles is afgelezen komt de leraar met een zak voorbij waar alles in gaat en de school kan beginnen uiteraard met FPP 2 Maskenplicht. Op die school waren er 35 leerlingen waarvan de ouders het testen verboden hebben dus die leerlingen zitten thuis en moeten homeschooling doen. Ik begrijp die ouders niet , de scholieren zelf zeiden het is niet erg en we doen liever testen dan thuis blijven. Maar ja van die figuren die zeggen en ik wil niet dat er met stokken in de neus tot in de hersens gepord wordt. Geen idee waar ze dan van hebben want het slaat nergens op. We hadden ook bericht van Ingrid dat zij zelf en Sabrina negatief waren dus ze kunnen opgenomen worden.
Om kwart over 8 kwam de familie ontbijten, uiteraard gezellig en we gingen weer om kwart over 9 van tafel. Jannick en Meli gingen weer dingen doen waaronder Meli een tatoo laten zetten. Theresa zit op haar telefoon een Tatoo voor Oma uit te zoeken. Ik had gezegd dat ik ook al mijn hele leven een Tatoo wil maar ik niet weet wat. Ik heb al veel dingen voorbij zien komen die zij wel geschikt voor Oma vindt. Waaronder iets wat mij aan het denken heeft gezet omdat ik die deels vind passen. Gisteren kwam Theresa helemaal in een schrikreactie met haar telefoon aangerend. Stond erop dat haar tegoed op 2 Euro na opgebruikt was. Hoe kan dat nou Oma? Oeps we hbben allemaal nieuw internet en alles aangepast behalve de telefoon van Theresa. Papa wil een nieuwe kaart voor haar kopen. Voorlopig doet de telefoon het nog op het internet in huis die ze nu wel erop heeft.
Dan even de huisarts gebeld om te vragen of Jan zijn antistoffen test binnen is en ja die was er. Vol ongeloof Jan heeft geen antistoffen. En hij was in huis met 3 Corona patienten waar´van 1 een superspreader was. Geen idee waarom hij niet ziek is geworden. Maar we wisten al dat hij taai is.
Middageten gemaakt en samen met Theresa gegeten, Vlaamse friet, Broccoli met kaassaus en Schnitzel. Ze heeft haar bord weer leeg gegeten. De rest van de middag was ze bezig dus geen last aan Theresa.Wij ook een rustige middag. Ik ben bezig geweest met een oude computer maar Jannick moet even kijken of het geluid kapot is of dat ik iets over het hoofd zie. Krijgt hij ook geen geluid alles schredderen en weg ermee.Aangezien je er dvd´s op kon kijken dacht ik leuk voor Theresa ,
Vandaag een sombere koude dag met minustemperaturen. Moet morgen ook wat afdekkleden ergens vinden want er komt extreme koude aan en alles een beetje beter afdekken op het balkon.
Eind van de middag belde Ingrid naar Theresa en ik haar en Sabrina ook gesproken.
Pas om half 6 waren ze weer thuis en ze willen nog bij Ikea gaan kijken. Even lkater kwam Theresa boven kijk nou Oma , Meli heeft een knuffel gekocht.
Ik vond in mijn mail een mail van december met 2 prachtige fotos van Jula en Tobi- Geen idee waarom ik die niet eerder gezien heb.

Weet nog wel een leuk idee voor je. Je was erbij dat hij gezet werd. 😉 😘