Een rustige en mooie dag

Vanmorgen om kwart voor 8 wakker omdat Theresa eruit ging. Gevraagd of ze wilde ontbijten en dat was ja. Dus broodjes gemaakt voor ons en met zijn drieen in bed gegeten en Theresa tv kijken. Wat later kwam Jannick kijken of we wakker waren. i zei hem ik dacht dat je zou uitslapen. Maar nee als je gewend bent om vroeg op te staan lukt dat niet. Hij wilde geen koffie en ging naar beneden. Toen Theresa klaar was met ontbijten ging ze ook. Meli heeft geen probleem met uitslapen.
Ik heb de bedden afgehaald en mij op de was gestort. Vandaag 3 stuks. Later even beneden kijken en Jannick was met Theresa hard aan het leren. Ze moet veel leerwerk inhalen want Ingrid leert niet met haar. Ik houd mijn hart vast voor het vervolg onderwijs dan wordt dat nog meer.
Verder niet veel gedaan. Het is tenslotte zondag. Er was wel wind maar verder een mooie dag maar niet warm een paar graden boven nul. Vannacht was het minus 6 en de komende dagen gaan we naar de minus 13 in de nachten. Dan blijft het hopelijk mooi weer want we moeten nog het vakantiehuis doen. Dat was de afgelopen week niet te doen om er heen te gaan.