Gewone maandag

Wakker geworden beetje ontbijttv maar geen Sabrina. Dan toch maar opgestaan .
Ingrid kwam koffie drinken en nu is Jannick voor de bijl , ziek. Ook diarree en de algehele malaise. Vandaar geen Sabrina.
Ik wilde iets gaan koken maar had enige dingen niet dus met Jan naar de Billa want daar had ik bonnen voor en het scheelt op een artikel best veel 25% als het duurdere dingen zijn. Vandaag de Festtagham aan het stuk meegenomen. Had een stuk ham nodig en de rest in de vriezer. Alleen op zo´n klein stukje ham iets meer als 2 euro korting. Je krijgt 4 stickers in de brievenbus en toen zag ik nog wat kaarten met stickers liggen dus heel net 1 voor mezelf en 1 voor Ingrid meegenomen. Je mag per keer maar 4 stickers inleveren maar Ingrid gaat rustig een paar maal. Die haalt ook de stickers weer van de verpakking en plakt ze terug op de kaart en dan gebruikt ze ze weer. Zij eten altijd toastbrood van 2,99 dus dan heeft ze op elk pak 75 ct korting. Het was vanmorgen minus 8 en nu nog minus 4 maar het schijnt warmer te worden de komende dagen althans overdag. In de nacht vorst overdag zon.
Ik heb een grote ovenschotel broccoli en aardappelen met ham en kaas en zo.
Nu wachten tot het klaar is dan kunnen we eten. Ingrid was naar de herkeuring van de auto en de kinders waren bij ons. Jannick kwam een bakkie doen en nadat Ingrid terug was gekomen wilde Theresa blijven- Die zit my little pony kerst te kijken bij Opa op schoot. Ze heeft behoefte aan een beetje knuffelen.
De rust is ondertussen weer gekeerd

Laat mij even weten wie er een kaart van ons gekregen heeft. Ik weet het pas van 1.

wij hebben een kaart gekregen en die van jou en de andere fam is onderweg xxx els

els molenaar 2018-12-17 18:03:19

Wij hebben ook een kaart gekregen en die naar jullie is ook onderweg. 🙂

Anja 2018-12-17 20:54:45

Kerstkaart ontvangen de mijne is onderweg of heb je hem al ontvangen?

Liduina 2018-12-18 09:34:36

Dank voor de mooie kerstkaart.