Opnieuw super zonnig maar weer heel veel wind

Vanmorgen werd ik om half 6 wakker snel terug in mijn warme bed en ik dacht nog een poosje dommelen. Ben ik toch in slaap gevallen en zie ik werd wakker en het was al 9 uur. Toch nog een half uurtje wakker worden met wat tv dan toch maar douchen.
Het ziet er super zonnig uit maar het waait flink en het is nog niet warm. (ochtendvorst)
Wasmachine aangezet, vaatwasser ingeruimd , en keuken opgeruimd. Dan aan een bak koffie met eenvers gebakken broodje.
Ik geloof dat ik nu toch problemen heb met het eeuwige thuis blijven, ik kan me nu ook voorstellen dat als je in de gevangenis zit je gek wordt. Het is nu voor ons dag 43 geloof ik. Jan heeft nergens last van dus ik heb net besproken met Jan hij beroofd de bank en ik geef het uit.
Voor het eerst in korte broek en shirtje , helaas morgen is het mooie weer voorbij.
Gelukkig nam vandaag de wind af en ik heb samen met Jan het kattennet rondom het balkon met hulp van de waslijn opgehangen . Kunnen de deuren open en de katten buiten zijn. Het kan ook nog iets langer duren dat het hout komt want de zaagmachine staat ergens bij een boer en dat schijnt niet zo makkelijk te vervoeren zijn en die moet eerst weer terug zijn. Hij had ook aangeboden als Jannick nog 2 maanden tijd had dat hij ook dan Lärchen krijgen kan dat is veel harder. Maar dat heeft Jannick afgewezen. Dus het is nu afwachten.
Een reuze pan met macaronie gemaakt en er van gegeten en nog voor 4x ingevroren. Het was passen en meten wat ook alle boodschappen zoals brood en diepvries moesten erin passen . Het is totaal gelukt maar er kan geen speld meer bij. Jannick heeft zijn best gedaan . Helaas ook veel versdingen die er niet meer waren. Maar we kunnen weer vort.