Rustige en warme zondag

Vanmorgen wakker van het alarm om 8 uur, het ging maar een keer . Dus realiseerde ik me dat het de wekker voor de brandweermannen zijn die alles moeten gaan opruimen en afbreken van het feest gisteren. Maar nu we toch wakker waren met Theresa samen douchen. Haar arm ziet er goed uit . Maar ik was erg boos op de dame omdat ze een haarelastiek om haar pols had en daar mee geslapen had. Een hele rode striem gelukkig goed afgelopen.
Het gaat nu beter met mijn bril nu ik hem gelijk na het opstaan heb opgezet. Net aan de koffie en een broodje en een beetje tv gekeken. Het was 17 graden bij het opstaan maar het trekt nu al helemaal open dus dan wordt het snel warm. Vannacht een regenfront over getrokken. Goed voor de natuur.
Ingrid komt waarschijnlijk voorlopig nog niet thuis met Sabrina. Haar EEG blijft slecht en ze is met de nieuwe medicamenten begonnen. Dinsdag gaan ze dat ophogen . Het blijft afwachten.
Jannick kwam later op de morgen koffie drinken en daarna ging hij met RK collega´s eten in Liezen. Ik ging eten maken en had een pan bami gemaakt. Dus Theresa zegt oh dan ga ik mijn eetstokjes halen. Ze kan namelijk heel goed met stokjes eten iets wat Oma en Opa niet kunnen.
Ik had gisteren kokos chocotorte meegenomen en ze had gezegd maar Oma dat vind ik niet lekker. Dus Opa en Oma aan de koffie met een stukje kokschocotorte. Zijn we klaar komt ze en zet Oma ik wil graag een stukje van de Torte die je gisteren gekocht hebt. En ik oh die hbben we net opgegeten. Zo wat een sik kan die trekken. Ze mocht wel een groot waterijsje gaan halen uit de vriezer van Mama maar helemaal goed was het niet.
Jannick kwam nog even voorbij maar verder een rustige dag. bedden afgehaalt , 2 wassen gedaan en liggen alweer in de kast. Nog even de deur en het raam in de huiskamer schoongemaakt na de vliegenoverval die we een paar dagen terug hadden. Het was pas in de middag zeer warmen zonnig. Het schijnt morgen heel heet te worden.
Het weekend is weer voorbij en gaan volle moed aan de nieuwe week beginnen.De oudste 2 kleindochters van Erna (Claire en Carice) zijn vandaag 3 jaar geworden.