Het is weer weekend

Vanmorgen zeer vroeg wakker met kwart voor 6, een beetje tv en dommelen. Haf 8 opgestaan. Het zag er naar uit dat het weer mooi en zonnig zou worden. Jannick kwam voorbij en hij ging oa ook voor ons naar de Apotheke en hij heeft broodjes en een zak chips voor ons gescoord . Hij bleef nog een poosje met de meiden koffie drinken.
Ik ben aan het eten begonnen , vandaag Zweedse balletjes met Preiselbeeren en van die Zweedse saus en daar lekkere patatten bij. Op het balkon gegeten heerlijk in de zon. Helaas na het middageten trok het steeds meer dicht met echt donkere wolken.
Ook helaas dat we nergens verf of hout kunnen scoren. Ik ga geen 5 uur in de rij staan bij een grote bouwmarkt en daar moet je dan ook voor naar Liezen. Letmaier levert alleen op bestelling en is alleen in de week beperkt in de morgen voor afhaal open. Dus moet ik vragen of Ingrid voor mij op maandagmorgen wil bellen. We moeten er eerst zien achter te komen wat het formaat van de houtplanken is die ze verkopen. Dan proberen er achter te komen met wat ik het hout moet verven om ongeveer dezelfde kleur als de rest van het hout te krijgen.
Net een regenbui maar niet de moeite waard en het is nog altijd zeer warm buiten. De katten laten zich niet verjagen door de bui. Wil de droogte een beetje worden tegen gegaan moet er wel wat meer vallen. Er zijn al steeds bosbranden in de regio. Het was al met al een mooie dag maar niet meer zo warm als gisteren. Dat was ook wel een beetje te.