2e Paasdag

Vanmorgen pas om 9 uur wakker nadat ik gisteravond hondsziek mijn bed in gegaan ben. Ik denk te weinig Kreon gebruikt want het boeren en winden was enorm en dus ook buikpijn. Ben gelukkig in slaap gevallen. Vanmorgen opgestaan en dus diarree en daarna weer normaal. Om half 10 kwam Jannick en zijn we met zijn drietjes gaan ontbijten. Dat duurde bijna gezellig aan tafel tot het tijd was om middageten te doen maar dat schuiven we maar een hele poos door.
Het weer is super mooi en zonnig al is er nu wel wat sluierbewolking. Gisteren lagen we bij 29 graden in de zon en met de zonwering naar onder alnog 27 graden. Kijken wat we vanmiddag ervan kunnen maken.

Nou ondanks de sluierbewolking haalden we met gemak 28 graden dus weer heerlijk op het balkon gelegen. Een paar rustige dagen voor de hectiek weer los barst. Morgen naar Salzburg naar de Dopplerklinikum met Jan en dan gaan we wat vroeger kan ik daar weer naar de kapper. Dat hebben we dan maar weer verdiend.
Woensdag komen de snacks die besteld zijn bij de Holland snack express en Jan en ik hebben onze waardebon van Jannick verzilverd. Jan de kroketten en ik de bamihapjes. We hebben in de vriezer nog wat bitterballen , frikandellen en kipcorns dan is de keuze weer groot. Jannick heeft voor hen zelf ook van alles en nog wat besteld.
Net even alle planten van ons en die bij Ingrid water gaan geven want Jannick vergeet dat gewoon . Jan is zo lief om even te stofzuigen want dat moeten we wel regelmatig met 2 katten.
De pasen zijn weer voorbij op naar de 1e mei want dan gaan we Koningsdag vieren in Graz met de Steierdutchies.
Foto van Nina en Bo na het open maken van het pakje.