Nog steeds mooi weer maar niet meer zo warm

Oostenrijk, Aich

Vanmorgen wakker van de wekker en dat is nog steeds niet goed voor me. Ingrid bracht Sabrina even zodat ze Theresa kon oversteken bij ons en bij Letmaier. Verder gaat Theresa alleen of met vriendinnen. Als wij er niet zijn moet Sabrina in haar bed blijven zodat Ingrid even Theresa kan oversteken kwestie van 5 minuten. Dan kan ze Sabrina laten slapen als ze nog slaapt en hoeft niet al vroeg aankleden ontbijten en helemaal in de kleding voor die 5 minuten en als ze toch vroeg wakker is dan kan ze ook 5 minuten in bed blijven.
Ik had geen tijd voor koffie vandaag want ik ging naar Christine , Jan heeft mij gehaald en gebracht. Ik voelde me niet goed en had zweet aanvallen.
Thuisgekomen met Jan een bakkie gedaan en verder even niets. Al moet ik zo toch echt aan het eten beginnen.
Het weer is nog steeds erg mooi al is het in de morgen net boven het vriespunt dus koud.
Tegen de middag begon de zon vol te schijnen daarvoor wat nevelig en veel bewolking.
Door de zon vrij snel warm maar het koelt eind van de middag ook weer snel af. Ik moet nog steeds veel doen en heb absoluut geen lust om wat te doen. Het weekend zijn we in Duitsland in ieder geval zonder internet . Hoop op mooi weer dat we kunnen wandelen de omgeving is mooi daar. We hadden nog gehoopt dat ook Theresa dit jaar herfstvakantie zou hebben dan had ze met ons mee gekund en hadden we kunnen kijken of we iets ergens konden gaan doen. Dus gaan we nu maar er even tussen uit en dat saampjes dus meer rust en als 2 oude llllllllllln. We hebben nog geen ANWB jasjes in de gelijke kleur en stijl maar wie weet komt dat ook nog.
We hebben 10 dagen om te kunnen doen wat we willen en kunnen vrij gaan en staan. Maar het meeste staat toch wel vast . En wat zeker is dat we leuke dingen gaan doen.
Christina het idee is goed van een band maar ze houdt niets op haar hoofd. Dus dat is lastig. Ze heeft ook geen benul van bv Disneyfiguren of welke dan ook . TV kan haar ook niet echt boeien of het moet Tiktak zijn. We wachten nu maar af tot ze Wenen in het ziekenhuis is geweest,. Dan hopen we ook meer te weten.
Net heel lekker aan de Paella met Jan vinden we beide lekker.
In de middag weer met het filmpje voor Theresa bezig geweest. Sommige dingen lukten niet en als dan het filmpje klaar was zaten er fouten in. Sabrina kwam en Jan hield zich met haar bezig en Ingrid was het gras aan het maaien. Theresa in de slaapkamer want die mocht niet zien waar ik mee bezig was. Dan kwam Jannick thuis en die heeft me geholpen met de laatste foutjes eruit halen en dan filmpje klaar en goed. Maar als we hem bij ons in de speler doen is het stuk film van de Fasching niet goed spelen we het op de externe dvdplayer is het goed. Tja vertel het maar maar het is me nu wel goed. Nog steeds niet klaar met alle cadeautjes die ik de komende tijd nodig heb maar het gaat zeker lukken. Morgen moet ik echt nog even vol aan de gang want ook de administratie is nog niet klaar. Mijn hersens zijn op het moment niet het beste deel van mij, functioneren niet optimaal. Maar gaat vast goed komen.
Nu is de rust weergekeerd en ga ik zo een avondboterham eten.