Rommeldagje

Om 7 wakker , even liggen met tv en dan eruit. Ontbijten en aankleden Meli bracht Sabrina die vandaag vrij is en zij moest naar de Steuerberater. Dan naar de sportschool. De was gedaan en wat zo voorbij kwam. Middageten gemaakt . Sabrina kwam weer want Meli ging werken . Jannick was vannacht al weg gegaan.
Theresa ging uit school door naar de dwarsfluitles en kwam dan ook bij ons. Zo gaat de dag wel weer voorbij.

Dinsdag
Vanmorgen om 7 weer wakker en een rondje tot Jannick met de kinderen kwam. Dus opgestaan, de kinderen ontbijt gegeven en wij aan de koffie.
In de ochtend bleven ze en de kinderen gingen tv kijken. Ze waren vandaag beide vrij. Jannick moet vanmiddag gaan werken en Meli is ergens na vijven naar haar werk gegaan. Die komt weer thuis want morgenochtend is ze ook vrij.
Ik eten gaan koken en met Jan , Jannick en de kinderen gegeten. Jan moest even de olie emmers bij de gemeente brengen en nieuwe emmertjes terug nemen. Heeft hij gelijk Jan op zijn werk afgezet. Kinderen bij ons gebeleven. Theresa wilde thuis blijven en wij zijn met Sabrina naar de ergotherapie in Haus gereden. Dan zijn wij gaan koffie drinken bij de McD. Dan haar weer opgehaald en naar huis gereden. Dan is Jan voor Jannick naar de apotheek gegaan om neusdruppels te kopen. Daar zakt je broek vanaf 11.95 Euro- Daar heb je in Nederland er 4 voor.
Nu zo avondboterham en dan breng ik de kinderen in bed.
Het loopt alweer anders want geloof het of niet van een tweede collega de moeder overleden. Dus ik zeg tegen Jannick misschien tijd om ander werk te gaan doen. Ik ben tenslotte zijn moeder.
Ik heb bij de afgelopen dagen fotos gezet.