Rustig weekend

Zaterdag
Vanmorgen lekker een poos bij de tv blijven liggen en dan opgestaan douchen en aankleden. Jan om 10 uur eruit gehaald. De was gedaan en opgeruimd. Ik had eerst gedacht om te gaan winkelen in Liezen. Maar maandag moeten we toch met Theresa naar Liezen en doe ik het dan wel.
De afgelopen dagen erg mooi weer omdat we in de nacht flinke vorst hebben. We vonden minus 14 al koud maar vannacht gaan we naar de minus 17 graden.
Een heerlijk rustige dag, Middageten gemaakt en gegeten. In de middag nog steeds rustig aan. De afgelopen dagen was ik een beetje aangeslagen maar aan het eind van de middag begon ik weer op te monteren. We hadden al avondeten gedaan toen Jannick kwam shoppen. Met een pot tauge en een pot bamboe ging hij weer. Dan kwam hij met een bord vol kip in zoetzuur met rijst. Jan wilde niet dus ik heb het mij laten smaken. Komt hij later nog een keer met een schotel kip in zoetzuur voor morgen moet ik dan nog wel rijst bij koken. Dan ben ik morgen ook snel klaar.
De dag was snel voorbij , ik heb mijn hersens laten kraken en lange tijd met mijn doorloperboekje bezig geweest. Nu gewoon tv hangen.

Zondag
Vanmorgen eruit voor medicijnen en katten, gelijk ontbijt en terug in bed om de laatste twee delen.van Drei Leben, een Netflix serie te kijken. Was zo spannend.
Dan opgestaan en douchen aankleden. Dan ook Jan wakker gemaakt het was al kwart voor 11. Bedden afgehaald en de was erin gedaan, Ik was gaan koken en tegen Jan gezegd dat hij niet moest gaan ontbijten want het was zo wat middageten. Ik had heerlijke nasi koening met het kipgerecht van Jannick. Daarbij sambal badjak, kroepoek , emping atjar en seroendeng. Jan wil de meeste van de bijgerechten niet. Alleen kroepoek. Ik heb heerlijk gegeten. De rijst had ik weer perfect gekookt.
Ondertussen de tweede was erin gedaan. Het is prachtig mooi weer maar zo gauw de zon weg is echt koud.
Gisteravond maar weer een erg ongeluk bij Stainach, Opnieuw een dode en het lijkt erop weer een frontale. Verschrikkelijk. De beelden zijn ook verschrikkelijk.