Theresa ziek

Freitag 9.Dezember
Vannacht ging de ziekenboeg beneden open, Theresa had alles onder gekotst en had diarree en is een behoorlijk ziek vogeltje vandaag.
Ik weet niet wat ik vandaag heb maar ik voel me zo verdrietig. Vanmorgen lekker in bed wat ontbijt tv toen Ingrid kwam melden dat Theresa ziek is.
Ik ben na het opstaan gelijk aan het opruimen en poetsen gegaan, Jan even stofzuigen voor me. Tussen de middag de restanten gegeten van gisteren dus snel klaar. Al vanaf vanmorgen vroeg super mooi en zonnig weer , het werd ook snel warm. Dus de ramen en deuren open lekker luchten.
Tegen de middag weer dicht want dan verdwijnt de zon achter de bergen en is het snel fris. Ingrid kwam met Sabrina een bakkie doen en heeft Sabrina bij mij achter gelaten. Lekker samen op de bank althans dat dacht ik want daar kwam Fiep. Eerst helemaal snuffelen en dan wilde hij erbij liggen. Hij wilde maar bij die kleine dus toen heb ik Sabrina op de bank gelegd en hij ging helemaal met zijn rug in de lengte tegen haar rug aanliggen. Eigenlijk heel beschermend en lief.
Theresa begon flink te pruttelen en winden en dat ging zo hard dat Jan dacht dat ik het was. Ik heb haar tegen me aan genomen en even gesnuffeld. Ze lag in mijn armen en begon heel erg te schokken , ik schrok er zelf van en ze werd daarna wakker en moest huilen . Haar even geschommeld en ze viel weer in slaap toch maar met haar naar beneden gegaan en tegen Ingrid gezegd en die zei dat ze de medicijnen al verhoogd heeft. Haar in haar wiegje gelegd en ze sliep lekker verder. Maar Theresa ach wat ziet het kind wit en wat is ze ziek.
Lekker muziek luisteren van de nieuwe Seer cd en toen zag ik pas dat de andere geen cd is maar ook het jubileumstv programma . Dus die staat nu aan.
Ik hoop mijn melancholie weg te krijgen maar trotzdem lopen de tranen over mijn gezicht en heb ik het gevoel dat ik gewoon een keer flink moet huilen. Normaal is gelijk na de Sinterklaas mijn huis een grote kerstversiering maar ik kan niet over mijn hart verkrijgen er aan te beginnen.
Ik voel me niet feestelijk , ik voel me niet blij , het gevoel overheerst dat ik deze maand wil overslaan. Eigenlijk was dat gevoel er al langer want Advent was al 4 kaarsen in een bak met wat groen en verder niets. Mijn verjaardagsversiering 1 ballon.