Ennstal Classic

Vanmorgen op tijd wakker en tafel gedekt. Jannick kwam met Theresa en Sabrina ontbijten. Jan wakker gemaakt en dan aan tafel.
Na het ontbijt zijn wij naar Prenten gereden waar de gasten vanmorgen vroeg zijn afgereisd. Ze hadden het keurig achter gelaten. Ik heb bergen was daar van 2 weken en 6 personen. Ik ben er achter gekomen dat als er gelijk doorverhuurd wordt en de mensen ervoor 2 weken waren heb ik niet genoeg om opnieuw alle bedden op te maken en hand/baddoeken enz ook niet genoeg. Er is een wasmachine en die heeft maar 1000 toeren en een heel oude droger. Dat duurt veel te lang. We hebben vanmorgen 1 was gedaan en in de droger gedaan en dan gelijk een was in de wasmachine. We zijn dan naar huis gegaan. Klokslag 12 thuis en wij konden de show van Red Bull van uit onze tuin vol bewonderen. Een helicopter dit keer en zeer spectaculair. Aangezien het recht boven het sportterrein werd gehouden zagen wij het beter dan al die mensen in het centrum. Jannick zei dat ze bijna niets konden zien. Na de show zijn wij ook naar het centrum gegaan en met Jannick en de mieden Ennstal Classic kijken. Tussendoor ijsjes halen bij Post en dan weer kijken. Om kwart over 1 was ik het zat en ben met Jan terug gelopen. We hoorden Jannick niet veel later thuis komen. Het was behoorlijk gaan regenen. Voor de bui waren we thuis.

Een rustige zondag zonder problemen. Jannick kwam met de meiden ontbijten. Het weer warm en wisselvallig. Met Jannick en de kinderen middageten gedaan. Meli moest werken en Jannick ging na het middaguur werken. Sabrina werd opgehaald en Theresa bleef nog. Ze gaat morgenochtend met Jannick en Meli naar de orthodontist.
Jannick zei ik hoef niet alleen te rijden want Julian wil graag mee. Dat is een vriend van Jannick en die had vrij. (werkt in bejaarden/verpleeghuis) Hij komt uit Öblarn.
Julian had gevraagd of hij mee kon gaan want hij verveelde zich en er was niemand die over internet spelen kon. Jannick ging eerst met de kleien vrachtwagen in Liezen en omgeving uit rijden. Dan heeft hij geen bestuurderskaart nodig ivm de rijtijden. Daarna terug en dan met de grote vrachtwagen de rest gaan rijden. Zo heeft hij de benodigde rijtijden in orde. Theresa ook avondeten bij ons en ze wilde ook bij ons slapen. Ok dat is goed. Dus ze sliep bij ons. Later toen Jannick thuis was gekomen belde hij om te vragen of Theresa bij ons sliep.