Een rustige dag

Mittwoch 25.Jänner
Gisteravond de Nightslalom gekeken lekker warm vanaf de bank op tv. Jannick had zich afgemeld om dienst te doen omdat het thuis een ziekenboeg is.
Voor de mensen die het verhaal van het kwijt zijn van de bril van Theresa volgen, de bril is terecht. Ingrid heeft Maria opgebeld zodat ze aan haar dochters kon vragen of zij wisten waar Theresa´s bril zou kunnen zijn. En ja Teresa de oudste van de twee (5) had de bril verstopt in de slaapkamer van Ingrid en Jannick en dan helemaal onder het bed van Jannick. Daar wordt je niet vrolijk van maar wel dat de bril daar inderdaad lag. Dus Theresa wist echt niet waar haar bril was.
Er kwam toch nog een antwoord van Transavia en ja ik mag een autostoel ipv handbagage voor haar meenemen. Dus zo eens kijken of ik gewone bagage kan bijboeken dat was toch al de bedoeling.
Jänner is nu al de koudste Jänner sinds de afgelopen 30 jaar. We hebben nonstop flinke vorst. In de nacht was het weer zeer koud en in de ochtend -3, toen de zon op het balkon viel werd het heel even 7 graden. Ik werd vannacht wakker wat buikpijn toch weer in slaap gevallen en pas heel laat uit bed gekomen gewoon lekker blijven liggen en wat tv kijken. Jan heeft het restant bruine bonensoep gegeten , ik maar even niet. De hele dag wat slapjes dus me ook niet uitgesloofd.
Met de ziekenboeg beneden gaat het beter dan gisteren.
Gisteravond kreeg ik het verdrietige nieuws dat de Oma en overgrootmoeder van mijn kinderen en kleinkinderen van de kant van mijn exman gestorven is. Het was al lang te verwachten maar als het dan gebeurd toch verdrietig. Ook ik heb vele goede herinneringen aan haar.
De bagage is ook bijgeboekt maar weet nog niet of ik voor de terug weg wat meer zal bijboeken. Stapje voor stapje komt het dichterbij.
Ik krijg nu last van mijn luchtwegen en daar ben ik niet blij mee.

Fijn dat het mysterie bril is opgelost

els molenaar 2017-01-25 18:38:31

Gelukkig dat de bril terecht is!