Voorstelling Theresa

Vanmorgen wakker van de wekker . Gisteravond er vroeg in want ik had zo erg keelpijn dat ik met paracetamol erin gegaan ben. Gaat vanmorgen iets beter. Een rondje ontbijt tv dan alle ochtenddingen. Dan was het tijd voor mijn afspraak bij de PSN. Alexandra kwam zeggen dat het wat later werd , ok geen probleem. Dan belde Jannick en ze hebben het erg naar hun zin. Scooter gehuurd en ze krossen over Kos.
Ze waren toch met eigen auto gegaan. Parkeergeld was niet zo veel met 40 Euro. Ook zij hadden pas op het vliegveld door dat er tijdverschil was. Ik wist het ook niet.
Ik zag een berichtje van de huisarts assistente dat Jan voorbij moet komen . Ik had een mail gestuurd waarin ik vraag om een afspraak voor Jan om bloed te prikken en een afspraak bij de huisarts. Dan welke recepten hij moest hebben. Dus eigenlijk onzin dat Jan voorbij moest komen want als ze hem een afspraak had gegeven was hij gewoon daar. Ik heb Jan gebeld dat hij langs de huisarts moest gaan. Dat heeft hij gedaan en hij heeft recepten maar is ze niet gelijk gaan halen terwijl hij langs de apotheek kwam. Dan heeft hij wel een afspraak maar niet om bloed te prikken.
Mijn afspraak was weer naar tevredenheid.
Ik wilde vanmorgen het konijn eruit laten maar die was al buiten. Ik had gisteravond aan Jan gevraagd of hij het konijn binnen had gelaten en hij zei ja. Dus niet. Ik word er moedeloos van .
Dit keer heeft Sabrina de krant gehaald.
Dan zijn we in de avond naar de Kulturhalle gegaan omdat Theresa haar opvoering had. Dat was ook weer erg leuk en de muziekdirecteur mag tevreden zijn. Sinds dit jaar hebben ze behalve een koor ook een orkest. Theresa mocht van Ingrid niet in het orkest. Het orkest heeft door sponsoring ook weer 3 nieuwe grote blaasinstrumenten kunnen kopen.

Theresa had voor haar uitvoering van dwarsfluit een 1 dus het hoogste cijfer dat ze kon krijgen. Trots op haar. Morgen weer een spannende dag als ze voor Mathe aan het gymnasium de test maken moet.