Weer een dagje ziekenboeg

Vanmorgen voor dag en dauw wakker maar lekker blijven liggen en later de tv aan. Schrik ik ineens want ik ben vergeten tegen Jannick te zeggen dat de Rauchfangkehrer komt en de CV uit moet. Ik had het ook in de agenda gezet. Beneden zat Jannick met Sabrina op de bank en Theresa uiteraard al de deur uit en nee Jannick had niet in de agenda gekeken. Dus snel naar beneden om het uit te zetten. Dus ik zeg nog tegen Jannick ach ze zijn meestal later dan afgesproken. Tja vandaag dus niet was hij zelfs eerder. Jannick had het tegen hem gezegd dus hij heeft het open gemaakt en is dan eerst andere dingen gaan doen en dan pas de rest die ondertussen voldoende was afgekoeld. Dat hadden we maar weer gehad. Jannick is nog blijven koffie drinken tot hij weg moest. Dan bleef Sabrina bij ons.
Jan was ook opgestaan en ik vroeg hem om even te helpen om Felicia´s poot te wassen met het speciale middel. Dat ging goed tot Jan haar los liet op de tafel en ze als een bezetene weg wilde lopen. De doek waar we het op hadden gedaan en het bakje met oplossing met water vlogen door de keuken. Mijn tafel stoelen en bodem zijn nu ook gedesinfecteerd.
Theresa komt ook vroeger naar huis dan normaal dus vanmiddag gezellige beestenboel.
Het ging naar mijn gevoel best goed met Sabrina maar aan het einde van de middag zag ik al aan haar dat er iets was. Dus ik vroeg het aan haar en dan ging haar lip trillen en de tranen stroomden over haar wangen terwijl ze probeerde te zeggen dat ze het niet weet. Dus bij Opa zitten en knuffelen. Ze zei wel dat ze moe was. Even later begon het weer en dan maar bij Oma knuffelen. Ik had Jannick gebeld en gevraagd of ze dat wel vaker heeft maar hij zei nee. Maar hij wilde met Sabrina praten en ze had hem nog niet aan de telefoon en weer tranen met tuiten. Ze wilde wel bij Theresa zitten en dan samen met Papa praten. Daarna heb ik haar maar haar pyama aangedaan en ze wilde ook wel naar bed. Samen met Theresa haar naar bed gebracht en de babyfoon aangezet. Ik zie niets meer bewegen dus die is al onder zeil. Ik ga straks nog even kijken. Theresa kijkt nog wat tv in mijn bed. Ze heeft haar huiswerk gemaakt, haar kamer opgeruimd en fluit gespeeld. Dus dan mag ze wel even tijd voor iets leuks. Ze klaagde wel dat ze vanmiddag ook diarree had. We wachten maar af. Ze moet van school in een team van 3 een sponsorloop doen en zo veel mogelijk kilometers verzamelen. Dus sponsoren zoeken, ze zoeken nog begeleiding maar ik weet nog niet wanneer het is. Er moeten nog prijzen worden verzameld- Het is alleen voor de school en de opbrengst is voor de naschoolse opvang.
Jannick komt pas laat thuis .