De solar werkt

Donnerstag 13.August
Weer een warmere dag dan gisteren voor de arbeid buiten is het wel goed dat het droog is maar het is ook voor de arbeiders veel te warm.
Theresa kwam vanmorgen en ze is al de hele dag knorrig kan vandaag weinig goed doen. Samen met haar naar de Spar want ik had nog wat boodschappen voor het eten nodig. Zelfs zo vroeg was het al warm.
Eten gemaakt en gezamelijk met de arbeiders eten. Ik heb maar wraps gemaakt met heel veel groente in de vulling en nog extra salade. Dan een koffie na en iedereen gelukkig.
Overal ligt iets in de tuin, in de garage , in alle ruimtes in de kelder maar de garage raakt leeg . En je ziet dat er steeds meer klaar komt.

Later is er al heel veel afval opgehaald en weg dus. Dan ziet het er ook al veel beter uit. Ze hadden gezegd 5 dagen ben nieuwsgierig want vandaag dag 4. Ik ben heel moe de warmte in combinatie met Theresa is een punthoofd.

Leuke fotos van Björn die bij zijn nichtjes van Mama´s kant logeert.

De Solar werkt en het is bijna allemaal opgeruimd. Morgen komen ze niet pas maandag weer dus wij ook even bijkomen.