Rustige dag

Vanmorgen rondom half 8 wakker en ik deed mijn ogen open en dan hoor je , goedemorgen Oma en Fiep mauwt in mijn oor en probeert in mijn vinger te bijten.
Eerst de tv aan voor Theresa die lekker bij ons in bed kwam zitten. Dan moet ik even knuffelen en ik moet ook nog steeds Shaun de knuffel van haar knuffelen.
Dan ben ik toch maar gaan douchen en aankleden en ontbijt maken.
Jannick was al heel vroeg weg. Gisteravond had hij een etentje en hij was gebeld of hij vandaag naar de cursus in Liezen wilde komen. Daar werden de chauffeurs geexamineerd om de ambulances te mogen rijden. Ze hebben Jannick gevraagd om examinator te worden en daar werd hij beoordeeld op zijn kunnen en het examineren van de mensen. Hij is vanaf vandaag officieel examinator bij het RK en mag dat overal doen. na het middaguur belde hij dat hij naar huis kwam en ik mijn broodlijst aan hem opgesomd.
Dat was eigenlijk het enige wat ik echt nodig had. Theresa ging om half 2 naar de intocht van Sinterklaas kijken. Ik vond het wel een leuke intocht en Theresa ook. Ze heeft een schoen van Sabrina gehaald en ze heeft iets gemaakt en de lijst voor Piet beide erin gestopt. Je kon een lijst downloaden met een soort kalender . Als je die in je schoen doet streept Piet aan wanneer je je schoen mag zetten.
Vanmorgen ook even met Ingrid gesproken. Het gaat nog steed sgoed met Sabrina nog steeds geen aanvallen. Ze kan nu 1 oog open doen want de andere is nog te veel gezwollen. Omdat ze nu niet meer op de IC ligt kan Ingrid met haar in een kinderwagen wat op de gangen wandelen. Naar buiten mag ze nog niet. Ze maakt nu geluiden zoals een kind van een paar maanden dus elk beetje is iets.

Goede berichten iedere dag klein stapje voor uit