Niet onze dag

Oostenrijk, Schladming

Vanmorgen vroeg wakker wat tv gekeken tot Sabrina kwam. Nog snel een koffie met Ingrid -
Jan bleek een lekke band te hebben en moest nog snel band wisselen. Niet lekker bij rondom 0 graden. Dan op weg naar Schladming. Helaas kwam de bakker niet opdagen en nam hij ook zijn telefoon niet op. Ergens is er iets fout gelopen. Ik was ondertussen naar de Baumax gelopen om te kijken of ze daar little people verkopen. Maar helaas ook daar niet. We hebben alle winkels gehad in de omgeving. Er wordt veel 2e hands aangeboden maar allemaal in Wenen of rondom Wenen, Graz en heel veel in Niederösterreich. Vooral op zoek naar speelfiguurtjes en autootjes van little people. Dus het kleine spul. We hebben ondertussen een woonhuis,een dorpstraat, een boerderij en een kleine stal, een autobus en een helicopter maar helaas bieden ze nauwelijks de kleine dingen aan niet nieuw en niet oud. Had ik een grote autobaan gevonden met veel autootjes maar helaas al verkocht. In Salzburg verkopen ze gewoon setjes van 2 popjes of autootjes rondom de 10 euro. Trixi heeft een autobahn die ze geloof ik weg wil doen maar ook geen autootjes erbij. Het is super speelgoed voor Sabrina.
Jan is nog een uur gebleven en dan zijn we weer terug gegaan.
Het is de hele dag al rondom het vriespunt en geen zon.
Straks gaat Ingrid met Theresa naar de karate en komt Sabrina weer bij ons. Zo gaan de dagen wel om.
Jan heeft wat groen gesneden voor me voor de Adventskrans want ook dat is dit weekend alweer.
Had ik alweer dat op mijn telefoon stond dat Ria gebeld had dus terug gebeld maar nee ze had niet gebeld. Mijn telefoon leeft een eigen leven waar ik niks van weet. Wordt Jan gebeld door Jannick en zegt tegen Jan je hebt me gebeld en Jan uh nou nee. Spoken

Hebben ze op MP niks? Dan kan ik het regelen en opsturen.