Wat een super zomerdag

Slovenië, Čatež ob Savi

Vanmorgen zag je gelijk al het wordt nog veel warmer en dat werd het dus ook. De hele morgen in de zon luieren dan de BBQ aan en lekker eten. Na het eten alles inpakken en we gingen vandaag naar het buiten zwembad. Een groot deel is wegens onderhoudt afgesloten maar dan blijven er nog 4 grote baden over en super glijbanen. Het was buiten super om te zwemmen en Theresa had maar 3 blokjes om te zwemmen. Dan in een stuk waar ze wel met de voeten op de bodem kwam de kurken afgedaan en ze was net een duikboot onderwater zwemt ze een heel stuk maar boven water is het heel moeilijk. Uiteindelijk zwemt ze nu wel een klein stukje zonder iets .Ze heeft ook buiten die hoge glijbanen gedaan en dat was dikke pret. Om 4 uur waren we terug en besloten we nog ijsjes te gaan halen en brood voor vanavond en morgenochtend . Dan ook even in de outlet in Dobovo gaan kijken daar heb ik al heel vaak leuke dingen voor Theresa gekocht maar nu hadden ze bijna helemaal niets alleen sportkleding en geen enkele schoen in haar maat. Daar was ze wel sip om want het waren Sketchers met lichtjes erop- Die wil ze heel graag zijn behoorlijk aan de prijs en daar 50%. Maar niet haar maat dus. Dan weer terug gegaan en avondeten. Na het avondeten wilde Theresa fietsen en dat gaat al heel goed.
Theresa is nu zelfs flink aan het bruin worden eerst was ze witter dan wit toen donker wit zoals Theresa zei en nu begint het aardig te bruinen.
Ik wilde een filmpje op facebook zetten maar daar is het internet te slecht voor. Dus dat laat op zich wachten.
Het is nu half 8 en nog erg warm buiten en binnen dus we laten Theresa ook nog maar even op . Dat kwam goed uit want ze is nu afwassen met Jan samen.
Mama en Sabrina zijn sinds gisteren weer in Leoben in het ziekenhuis en we hopen dat als we thuis komen (donderdag) zij ook naar huis kunnen. Jannick vangt donderdag Dominik op zodat we niet eerder naar huis hoeven en we nog een dagje kunnen genieten.