De rest van Pasen valt in het water

Vanmorgen vroeg opgetsaan met half 7. Ik ben gaan dekken voor het paasontbijt en alles neerzetten. Ik was bijna klaar met al het brood bakken staat daar Jannick. Die zei ruim alles maar op het wordt niets. De hele nacht Theresa overgegeven, dan was Meli ook behoorlijk ziek en hij had Mark al afgebeld die ook zou komen ontbijten. Zelf had hij diarree Dus tja alles opgeruimd en Jan en ik wat gegeten.
Later had ik ook diarree en ik heb een paar uur geslapen. Hij had gisteren met Ingrid gebeld omdat Sabrina ziek was en had voorgesteld laat Sabrina bij ons en dan neem je Theresa mee naar Oberwölz. Dat was goed. Nu vanmorgen gebeld dat Theresa ziek was en dat ze die ook hier kon laten. Dat was ook goed.
Dus in huis is het een grote ziekenboeg. Ik heb in de middag wat gegeten maar voel me niet lekker. Een pasen om niet te vergeten.

Beterschap voor iedereen

Liduina 2022-04-17 15:26:54

Vervelend ander jaar hopend beter beterschap allemaal Wij kregen ook vervelend bericht Mandy was op vakantie breek Carice haar arm werd naar ziekenhuis in Duitsland gebracht en daar geopereerd mocht vandaag begin van de middag naar huis toe zo zielig voor Carice ze begreep niets wat ze zeiden Mandy mocht erbij Derk niet. Hopen dat ze weer snel hersteld.

Erna 2022-04-17 17:55:33

Heel veel beterschap voor iedereen!!! 😘