Internet strubbelingen

Vanmorgen om 7 wakker van de wekker, goed geslapen maar nog steeds duf. Jan wakker gemaakt wnat die ging Theresa weg brengen. Ik nog even wat tv en dan eruit en douchen. Jan is na thuiskomst gaan douchen. Ik moets iets op de pc doen maar geen internet, hij gaf aan genoeg maar ik kon geen verbinding maken. Eerst kreeg ik dat het aan de server lag en later steeds dat ons paswoord niet goed was. Van alles gedaan om te kijken of het aan het apparaat lag en vraag het niet dat weet ik tot op heden nog niet. Maar oh happy day , het doet het weer en zelfs zonder het paswoord opnieuw in te geven. Maar dan is het wel half 12. Ik ga zo koken en het wordt kipkorma met naanbrood. Net de 2e was in de machine gedaan en de andere in de droger, vaatwasser opgeruimd en nog wat er al zo voor de handen kwam. Jan wilde Theresa gaan halen maar hem gezegd dat het een uur te vroeg is. Sneeuwen doet het nog steeds er zijn plekken waar al 1.10 m gevallen is. Jan vanmorgen eerst het dak van het
speelhuis schoongemaakt. Na al het voorjaar willen de katten naar buiten en zijn zeer gepikeerd dat het nat en met sneeuw bedekt is op het balkon.
Jan was Theresa tegemoed gegaan maar hij kwam terug ze komt nog niet . Hij had onderweg gehoord dat de kinderen die de eerste communie doen wijwater in hun flesje moesten gaan doen. Ze komen langs de kerk dus dan doen dat gelijk. Lekker gegeten en ondanks dat het nog steeds sneeuwde valt er zon door het wolkendek.
Jannick kwam voorbij die was vanmorgen om half 10 al thuis ziek dus. Ik geloof dat het hem allemaal te veel wordt. Gisteravond heeft Ingrid gebeld om te melden dat hij in April de kinderen alleen 2 weekenden kan krijgen (uiteraard zijn dat de 2 weekenden die ze moet werken) Jannick heeft gezegd dat hij daarmee niet accoord gata. Ze bracht het zo we hebben eerst jouw regeling geprobeerd 50/50 en dan proberen we mijn regeling 2 weekenden per maand. Jannick heeft gezegd dat hij niet accoord gaat met zo´n regeling dus het ook niet hoeft te proberen dus dat ze het dan maar voor het gerecht moet brengen. Jannick heeft vandaag weer een gesprek bij die organisatie die erbij betrokken wordt als er kinderen zijn. Voor hem al een 2e gesprek maar Ingrid nog steeds niet. Ze houdt alles tegen en brengt het tot nu toe ook niet voor het gerecht. Jannick heeft nu wel een eigen advocaat genomen want eerst hadden ze beide 1 omdat het zonder gerecht in overleg zou zijn. Maar dat wil ze ook niet. Wat dan wel?? dat weet niemand. Het is nu half 4 en de zon schijnt volop en het sneeuwt niet meer. In de schaduw is het nog steeds om het vriespunt. Ook nog steeds winderig- Jan en ik kijken Flikken Gent op nlziet. Gewoon een middagje niets.
Eind van de middag kwamen de kinderen en zijn Jannick en Meli samen naar de afspraak gegaan. Jannick wil nog 1x proberen met mediation en lukt dat niet dan reikt hij de scheiding aan. Morgen een gesprek met zijn advocaat.