Naar sponsor Imatech

Nederland, Waddinxveen

Maandag
Jannick heeft me bij Hilde afgezet , even bij kletsen en een kop thee drinken. Jannick was ondertussen naar de RDW om de nummerplaten van onze vroegere caravans in te leveren.
Dan heeft hij me weer opgehaald en zijn we naar Rotterdam gegaan om naar de Slegte te gaan. Het was een goede dag voor ons want we konden daar onze boeken vinden op de 2e hands afdeling.
dinsdag
We gingen niet al te laat weg naar Hellevoetsluis, beter te vroeg voor de afspraak dan te laat. We heben de afgelopen dagen zo veel file gereden. We vonden daar een hele grote fietsenwinkel want Jannick had nieuwe fietsschoenen nodig. Hij wilde schoenen met een schnal want hij trekt tijdens het fietsen zijn klitteband los. Moest wel even slikken want ondanks de enorme sortering schoenen die ze hadden was het een prijzige schoen. We lieten het er even bij en gingen eerst naar de afspraak met Jannicks sponsor IMATECH. Uiteraard om ze voor het afgelopen sponsorseizoen te bedanken en te horen of ze ook weer het nieuwe seizoen willen sponsoren. Voor Jannick is elke druppel er een en het is al heel moeilijk om een beetje seizoen rond te breien. Gelukkig voor Jannick willen ze hem nog steeds ondersteunen . Het is toch fijn te weten dat er mensen zijn die in je geloven (buiten je ouders).
Na het gesprek toch terug naar de winkel en nog wat schoenen bekeken en gepast en hij kon 20% korting op de schoen krijgen dus toch maar gedaan. Al bleef het een behoorlijk bedrag maar met zijn andere schoenen 4 jaar gedaan dus er mochten er wel weer een paar nieuwe voor komen. Hij heeft een mountainbike schoen omdat hij daarmee ook kan wielrennen en mountainbiken. 2x schoenen vind ook hij te veel.
Het was file van Hellevoetsluis tot aan Gouda.
Thuis stond er heerlijk boerenkool stamppot met spekjes en worst op ons te wachten. Jannick heeft een beetje gegeten want hij wilde nog fietstraining doen.
Jannick is uiteraard gaan fietsen met zijn nieuwe schoenen en hij kwam erg enthousiast terug . Dan heeft hij nog genoten van zijn boerenkoolstamppot.
We gingen vroeg slapen want de wekker gaat om 5 uur.