Rosenmontag

Montag 8.februar
Koudddddd is nog -3. Ons kleine feestvarken is verkleed als heksenfee naar de Kindergarten. Vandaag is het Rosenmontag en de Fasching gaat een nieuwe dag in.
Jannick is bezig aan de administratie over de afgelopen maand van zijn beurzen voor hij weer voor een maand vertrekt vanmiddag. Gelukkig heeft hij afgelopen week ook nog wat leuke dingen mee kunnen doen.
Koffie gedronken met Ingrid en Jannick , dan koken en wat genieten van de zon tijdens het koken. Het werd 20 graden op het balkon en niet eens gemeten in de zon.
De zon verdwijnt ook niet meer achter de berg dus wel jammer dat het nu dichttrekt anders nog veel meer kunnen genieten.
Helaas nu helemaal dichtgetrokken, Jannick net uitgezwaaid die ook met lood in zijn schoenen weg ging. Hij zij aan de ene kant gaat hij wel weer met plezier aan de andere kant is een maand zonder je gezin lang . Dan ga ik zo met Ingrid en Theresa naar Sport Mandl waar voor de verkleedde kinderen thee en worstjes zijn.
Ik geloof dat Theresa dan als heks mee gaat want ze wilde haar heksenhoed hebben.

Dat was gezellig en leuk met Theresa in de polonaise gelopen, de vogeltjesdans gedaan. Er waren broodjes met worst en drankjes en krapfen. Een echt kinderfeest. Theresa had het best naar haar zin. Ik geloof dat we rondom half 4 zijn weg gegaan toen kregen we het ook koud.
Ik een chocoladekoffie gemaakt daar werd ik weer lekker warm van.