Kirtag Gröbming

Vanmorgen was ik vroeg eruit en toen kwam er een smsje van Jannick ben je wakker? Ja dus even later kwam hij met de kinders. Ingrid was om 7 uur al vertrokken. Dan is hij met de auto van Jan ontbijt gaan halen. Daarna met zijn allen ontbijten. Sabrina had de ene aanval na de andere en tussendoor ging het haar ook niet lekker. Dan ging Jannick zuurstofflessen vullen bij de brandweer. Ik de kinderen aangekleed en allemaal in Tracht want we gingen naar de Kirtag. Jannick was al klaar voor wij allemaal klaar waren en hij ook snel omkleden en we gingen op weg. Ondanks de dikke bewolking af en toe wat zon en vooral droog. Het is vooral zien en gezien worden. We bleven nadat we alles gehad hadden bij het Kastanjepark zitten daar ging Theresa schminken en bloemen in haar haren doen . later ook nog knutselen en springkussen- We gingen ondertussen Krapfen eten . ik had erdapfel/Steirerkas Krapfen zeer lekker en vult ook goed Een Radler erbij lukt altijd. We waren tegen 2 uur weer thuis en net op tijd want toen begon het te hozen. Dan allemaal weer omkleden en Sabrina naar bed en Theresa tv kijken.
We konden gelijk aan het werk want onze lieve poezenbeesten hadden een vogel gevangen en vakkundig gesloopt en de veren lagen door het hele huis. het beestje heeft geen makkelijke doodstrijd gehad. Het is de natuur maar het doet me wel leid. Ondertussen is het heel slecht weer geworden met onweer veel wind en heel veel regen.
Jannick ging ook wat slapen en Theresa vermaakte zichzelf. Eind van de middag was zowel Sabrina als Jannick wakker. Ingrid kwam thuis en Jannick ging haar vragen of ze nog samen naar de Kirtag gingen en ja weg waren ze samen. Dan hebben Jan en ik met de kinderen gegeten. Daarna ben ik eerst met Theresa gaan douchen, Jan kleedde ondertussen Sabrina uit Theresa werd door Jan aangenomen om te drogen en ik nam Sabrina onder de douche. Ik realiseerde mij dat dit de eerste keer met Sabrina was. Ze vond het allemaal prima en dan gaf ik haar ook aan Jan om te drogen en kon ik mijzelf drogen. In de slaapkamer beide in nachtkleding gestoken en mochten zesamen in bed het zandmannetje kijken. Dan kwamen Ingrid en Jannick weer terug. Sabrina ging met hen mee en Theresa bleef . Ze slaapt bij ons en mag een film in bed kijken.
Al met al een afmattende dag geweest vooral omdat Sabrina veel aanvallen had en ze niets meer kan dus je kan alleen maar met haar rondsjouwen of met haar zitten.

Kirtag was voor ons ook altijd een feest!