Sint pakket aangekomen

Gisteravond de laatste fotos van 2015 erop gezet. Dus nu 3 complete jaren 2017,2016,2015. Hoe ouder hoe moeilijker het wordt om de fotos te vinden. Maar ik doe mijn best.
Vanmorgen kreeg ik de babyfoon want Sabrina sliep nog maar dat was niet lang. Het was de eerste keer dat ik haar uit bed kwam halen en gelukkig vond ze dat niet erg. Wel even in een plais gewikkeld want in het trappenhuis was het toch koud. In de nacht vorst en in de morgen sneeuwde het. Heel even zon en dan weer donker en er wordt weer sneeuw verwacht en ook flinke kou in de nacht door de vorst. In de bergen is het op 2000 m toch ook overdag -10. Het was vandaag best lekker als er maar geen wind is.
Nog even koffie drinken met Ingrid en dan mijn normale dagelijkse beslommeringen. Na het middageten mijn melkpak vogelhuisjes geverfd en glitter erop dan allemaal buiten gehangen, Jan heeft wat takken voor me gesneden dus 2 vliegen in een klap. De vogeltjes kunnen eten en een beetje kerstversiering
Ondertussen kwam de Postler met een pakket voor mij die veel zwaarder was dan ik besteld had. Een geweldig Sintpakket waar we met de hele familie van kunnen genieten.
Morgenochtend krijgt Theresa haar Sinterklaaspak met een brief erbij en een verhaaltje dat ze hulpsinterklaas mag zijn. Mijn video voor het pakjesfeest is er nu ook. Die krijgt ze op 5 december te zien want die verraadt ook waar de pakjes zijn.
Ik had net op tijd alle sint zaken opgeborgen toen Ingrid met de kinders binnen kwamen. Theresa wilde dat ik mee kwam om haar ski uitrusting te bekijken. Dus mee naar beneden en zij me alles laten zien. Ze heeft echt een tik opgelopen toen vorig jaar dat mens bij de Kigaskikurse haar stokken uit haar handen rukte en zei die heb jij niet nodig. Want die zijn het belangrijkste voor haar. Want ze is wel groot en kan wel skien. Alleen de kinderen die skien kunnen mogen stokken. Ik hoop dat de sneeuw nu bij ons ook gaat doorzetten want dan kan ze achter ons op de kinderskipiste lekker gaan skien. Eigenlijk een enorme luxe dat we voor de kinderen in Gröbming een eigen gemeente skipiste hebben met een loopband.
Jan ging naar zijn werk, Ingrid en kinders gingen weer en ik nu even niets. Ik zie de eerste vlokjes naar beneden komen en het is koud genoeg . Op de Stoderzinken is zelfs al zo veel sneeuw dat ze binnenkort open kunnen wat echt super is want het is een natuursneeuw gebied en er zijn daar geen sneeuwkanonnen

Oh, eindelijk!!! Werd er al helemaal ongerust van. Geniet er van!!!