Rustige zaterdag met Theresa

Goed geslapen maar wel een beetje laat naar bed, op vrijdag komen dingen op tv die ik graag kijk en dan ook een echt lange tv avond. Ik ga dan wel in bed kijken en Jan snurkt dan al. Ik dommelde nog toen Jannick met zijn kinders kwam dus eruit om half 9 en aan de koffie.
Ingrid had al iemand aan de deur voor de box en weg is dat ding. Dat zijn dingen die opruimen. Ook bij haar in de woonkamer. Ondanks dat Sabrina heel erg achter loopt in haar ontwikkeling gaan we nu toch een andere fase in en afscheid nemen van babyzaken.
Ingrid en Jannick gingen met Sabrina naar Liezen en Theresa wilde niet mee maar bij Oma en Opa blijven. Ook goed. Eigenlijk zou Dominik in de middag komen spelen maar dat is verschoven naar morgen.
Ze heeft zich toch wel vermaakt- Gezellig met zijn drietjes eten, al eet ze niet goed want haar mond doet zeer , ze krijgt weer een kies. Verder wat tv kijken wat Squla op de pc en later nadat Oma de Sinterklaasboeken en dvd´s had gepakt ook dvd kijken. Eigenlijk wel leuk om de voorgaande jaren te zien - Tot nu toe vanaf 2012 elk jaar een dvd van Sinterklaas met fotos van ons allemaal. Verder wat Sinterklaasspeelfilms. Pas nadat Sinterklaas volgende week is aangekomen komen ook de sinterklaas speelgoedjes en verkleedkleren erbij. Ze is er al weer helemaal vol van, het geloof is nog heel erg diep. Als ze op haar vader lijkt dat duurt dat nog heel lang. Wij genieten van haar.
Eind van de middag kwam de familie terug en Sabrina mocht de 2 harde Sinterklaasboekjes bekijken. Nou ze weet precies dat ze nieuw voor haar zijn. Momenteel kan ze ook echt stout zijn en als je dan haar naam zegt en haar aan kijkt en nee zegt ,OhOh dan gaat haar lipje trillen en even later brullen. Even koffie gedronken met een stuk van de Apfelkuche van Oma Kathi. Ik had nog een hele in de vriezer liggen. Dan hebben we morgen ook nog iets bij de koffie.
Het weer vandaag dikke mist en rond 11 uur begon het te klaren en om 12 volle zon geweldig. Dan een paar uurtjes zon tot hij onder ging. Nu net de kachel weer gevuld en zo aansteken lekker warm en gezellig.