Wispelturig weer.

Ik was vroeg wakker en na een tijdje ontbijt tv in slaap gevallen en pas om half 10 opgestaan. Mijn rugpijn is gelukkig wat beter. Het is eindelijk weer eens een stralende mooie zonnige dag met een blauwe lucht. Alle ochtendrituelen en lekker de deur open. Katten ook weer blij want die kreeg je met geen stok naar buiten de afgelopen dagen.
Dan blijkt mijn pc muis kapot te zijn en de oude heb ik aan Jannick uitgeleend. Dus die even gebeld maar hij wist niet waar die was afgezien volgens mij deed die het ook niet goed.
Jannick is vandaag vrij en is met Meli mee eerst naar haar therapie in Pyhrn en vandaar gaan ze naar Salzburg waar ze vanmiddag een afspraak heeft. Ze maken er een gezellige dag van. Precies om half 12 kwam de Hollandsnackexpress en we konden dus gelijk op weg, Ik had wat dingen die ik in Liezen wilde kopen dus eerst naar de Pagro en ik vond de muis waarmee ik graag werk. Maar ze hadden geen vloertrekker. Dan naar de prijspiraat maar ook geen trekker maar die zei kijk bij de Möbelix of de Obi. Maar toch nog even naar de Tedi gelopen, geen trekker maar wel allemaal karnavalskleding voor 65 ct stuk. Dus een grote sminkdoos , een hele leuke eenhoorn prinsessenjurk voor Theresa en een tule rokje met engelvleugeltjes voor Sabrina. Dan nog een Draculacape en een pilotenoveral voor een volwassene . En echt alles voor 65ct stuk. Dus de verkleeddoos is weer gevuld. Maar geen trekker. Eerst wat te eten gehaald in de ELI en in de auto opgegeten had ook een fles water bij de Billa meegenomen. Dan naar de Möbelix en zie een trekker en een steel. Helemaal blij. Om half 3 weer thuis. Tegen de middag trok het dicht en veel wind dan toch nog vrij warm geworden maar op de terug weg voor Gröbming ging het spetteren en in Gröbming regende het. Dan weer droog en zon. April doet wat hij wil is dit jaar wel heel wispelturig.
Dan nog even eruit gegaan om bij de Billa wat om te ruilen dat had wat voeten in de aarde maar toch gelukt.