Weer naar Salzburg

Vandaag vroeg wakker met half 7 en toch nog wat doezelen en dan om 8 opgestaan. Ik zaf
g dat ik een berichtje van Jannick had en dus even gelezen. Het 10 min uten gesprek is vroeger met Senna dus even geantwoord aan Senna dat het goed is.
Jan ook wakker gemaakt want we moeten vandaag weer eens naar Liezen. Hij moet voor een nuclear onderzoek van zijn hersenen. Dat moet in het LKH in Salzburg.
Hij heeft een afspraak om 13 uur maar we moeten op tijd weg. Er zijn zoveel wegwerkzaamheden dat we de afgelopen keren niet binnen de 1 1/2 a 2 uur gereden hebben. Het begint al bij Altenmarkt. We kunnen beter daar wat rondkijken dan te laat komen.
We kwamen in Salzburg aan en gingen naar de outlet, Ik vond daar kleding voor mezelf. Ik heb 2 korte broeken en 4 shirts. Ben helemaal happy. We hadden nog niet alles gehad maar het was al 12 uur dus we zijn weggegaan . Omdat we binnen de 2 uur waren gebleven hoefden we ook geen parkeren te betalen. Jan zijn afspraak was om 13 uur.. We parkeerden bij de brouwerij. Dan heb ik jan tot aan de nuclear gebracht en ik ben koffie gaan drinken en een broodje eten. Voor Jan ook wat meegenomen en dan terug gegaan. Het was inmiddels half 3 en Jan kwam tevoorschijn maar moest nog voor die PET scan. Dat duurde gelukkig niet lang en konden we op weg. In Salzburg was het snikheet en de auto die was gloeiend heet. Met open ramen terug gereden en gelukkig niet heel veel oponthoud onderweg maar wel veel werkzaamheden.
Dan om 17 uur thuis en om 18 had ik het 10 minuten gesprek met Senna de leraar van Theresa. Ze heeft 3 toetsen moeten maken. 1 was boven gemiddeld, 1 was gemiddeld en spelling loopt ze 1 1/2 jaar achter. Dat zijn toetsen die men in Nederland in klas 6 krijgt en dus ook de waarden die daar aan gegeven worden. Voor het eerste jaar Nederlands vind ik het niet slecht.
Toen we vanmorgen langs de school reden in Gröbming zagen we Theresa die de oefening voor fietsen in het verkeer ging doen. Ze had ons ook gezien en zwaaide.
Net even met Jannick getelefoneerd over de toetsen van Theresa en ook hij is tevreden.
Zo weer een dag voorbij , ze gaan momenteel te snel. Ik vind geen moment om naar de kapper te gaan.