Stapels Margrieten lezen

Freitag 7.November
Nog steeds regenachtig donker en somber wel wat kouder dan de voorgaande dagen want het werd nu maar 7 graden. Ik kreeg de babyfoon van Jannick want hij moest naar het ziekenhuis voor controle, het rubbertje is eruit de hechtingen moeten nog even verder gaat het goed. Maandag weer controle maar die mag Ingrid ook doen.
We waren net aan het ontbijten met Theresa toen hij er al weer was. De ochtend samen doorgebracht koffie leuterend en niet veel gedaan. Jan en Jannick even samen naar de bouwmarkt dan samen eten. Na het eten Theresa slapen , Jan aan de plinten werken van Jannick´s werkkamer en ik nog steeds niets.
Hele stapels Margrieten lezen van de 2 jaargangen waar ik nog steeds niet doorheen ben. Daarna gaan ze naar Ingrid. Ik lees heel graag Sanne en het is lekker dat je dan in korte tijd de verhaallijn kan door lezen. Ik kan me nog net beheersen om niet eerst alle Margrieten door te gaan om eerst Sanne te lezen. Dus Marijke en Jan ik heb er nog steeds plezier van.

Haha kreeg een filmpje van Jula dat ze nu ook kruipen kan erg leuk.