Helaas weekend met Diane en Jordy voorbij

We hadden gisteren een heerlijke dag met elkaar. De dag begon met ons familie ontbijt met de familie van beneden. Daarna kwamen Diane en Jordy. Diane en Jordy slapen achter ons bij Seebacher. We hebben een wandeling gemaakt en genoten van elkaar. Ik had super grote Gernknödel met vanillesaus gemaakt en dat smaakte hen zeer. Eind van de middag kwam Meli ook weer thuis van haar jeugd Rote Kreuz. Jannick en ik hadden ondertussen de tafel gedekt en alles klaar gemaakt. Ik had in de middag al alles gesneden. Dan racletten met elkaar, een gezellige bezigheid waarbij je eigenlijk altijd te veel eet.
We hebben in de avond de grote show rondom Florian Silbereisen gekeken. Dat was ook reuze gezellig.

Zondagmorgen
Eerst weer ons familieontbijt zonder Jannick die al heel vroeg was gaan werken. Daarna kwamen Jordy en Diane weer. We zijn met zijn vieren naar de kinderbeurs in Bad Mittendorf gegaan. Ik vond voor Theresa een paar boeken bij wat ze nu leest Gregs Tagenbuch. Ze had deel 1 en ik vond 2,3,4 en 6 voor haar.
Sabrina had een horloge van Diane gehad en is dus sinds vrijdag de hele dag bezig met hoe laat is het. Dan een spel gekocht voor haar om te leren klokkijken. Diane en Jordy hadden ook kleinigheden gekocht. Ik had nog wat gebak kunnen scoren. Dus thuis aan de koffie met het gebak. We hebben later de restanten van gisteren gegeten wat ook geen straf was. Dan helaaaaaaaaaaas moesten we hen gaan wegbrengen naar Salzburg. We wilden ze bij het hoofdstation afzetten en Jan reed op mijn navi. Moesten we afslaan en een groot bord Bahnhof maar na een aantal meters mochten alleen taxis erin. Dus we hebben ze daar uitgeladen en kregen latereen berichtje dat ze er waren en dat het vlakbij was. Wij zijn weer goed thuis gekomen.
De fotos door de ogen van Diane Gröbming en hun reis

Leuke foto's van dit mooie weekendje bij jullie, ook leuk om hen weer eens op de foto te zien