Er is vast slecht weer opkomst

Sonntag 26.Februar
Slecht geslapen en vroeg wakker dan uiteindelijk maar er uit gegaan.
Dominik kwam en die ging wat tv kijken. Ik had de croissantes gebakken en wat bij Jan gebracht en zelf ook wat gegeten.
Voelde me moe en niet lekker en had het koud. Warm was het niet paar graden vorst en in de morgen 6 graden in de middag werd het 8 dus veel minder weer.
De kachel aan gemaakt en binnen 3 minuten kwam Ingrid boven voelt aan de kachel en zegt stook jij want er komt heel veel witte rook uit de schoorsteen en ik zeg haar ik steek hem net aan. Even later kijk ik naar buiten zie ik dat bij de buren ook de kachel aan ging ook witte rook. Volgens mij normaal en even later toen hij goed doortrok en er vlammen kwamen volgens mij niks mee.
Theresa was gekomen en Dominik en zij kunnen momenteel elkaar niet velen. Dominik mag niks van Theresa en hij gaat haar dan jennen.
Pannenkoeken gebakken daarna Theresa naar beneden gestuurd en Dominik naar de bank en hij sliep bijna gelijk. Nu een beetje skien kijken
Grappig nadat ik van mijn tante Wil info had gekregen waar Monica vroeger zou gewoond hebben dacht ik vraag het op je bent Leienaar als. En bijna gelijk een reactie van iemand die een naam erbij had en een klassefoto stuurde. Daarna iemand die wist wie haar oudste zoon was en dat ik die op Facebook kon vinden en ja ik heb nu een telefoonnummer en adres en ze leeft dus nog. Ze heet Kienjet Dam en woont in Koudekerk . Ik weet nu dat haar moeder Lotte heette en dat ze inderdaad gerelateerd aan een Overdijk was die schoenmaker was. Haar vader zou een Dirk Kienjet zijn er was een oude en een jonge en van die jonge weet ik dat het een soort kunstenaar was. Maar wie van de 2 haar vader weet ik nog niet.
Dat er best nog veel mensen reageren had ik me niet gedacht.
Het is nu weer met de rust gedaan want Dominik is wakker . De was is bijna helemaal klaar laatste in de droger. En dan heb ik het wel gezien vandaag.
Nou waren beide kinders ook nog luid, lawaaierig, rotzooi maken, blöde Sachen machen.Ik denk slecht weer opkomst. Theresa ging dan ook verplicht einde van de middag weer terug naar beneden, Dominik zei me daarna jetzt is es langweilig maar ik vond het wel lekker rustig. Half 6 ging Dominik en kan ik eindelijk echt genieten. Alle problemen lossen zichzelf op Trixi werkt maar tot 16 maart dus geen oppas nodig met de doop van Sabrina en geen problemen omdat we naar Nederland gaan. Dan komt hij pas in mei weer.
Gewoon geloven alles komt op zijn pootjes terecht.
Het weekend voorbij en voor Jan een periode niet werken want die gaat morgen weer beginnen.
Jannick had vrijdag een ongelukje gehad was ergens tussen gekomen van de werkdelen van zijn vrachtwagen en moest met zijn vinger naar het ziekenhuis. niet gebroken en alleen gekneusd heel erg dik en meer zwart dan blauw. Zeiden ze dat hij 2 weken niet mag werken , Jannick als ik tegen mijn baas zeg dat ik niet kan werken met een zere vinger heb ik gelijk heel lang vakantie.
Vandaag had hij de oplossing voor de kledingkasten in de kinderkamer, hij heeft de onderste scharnieren eruit gehaald er zitten er 4 per deur in. Zelfs in mijn super massieve zware kasten zitten er maar 3. Nu kon ze alle mandenrekken naast elkaar kwijt en heeft heel veel bergruimte.

Hoop dat het Jan morgen weer goed afgaat op zijn werk. Sterkte voor Jannick!