De zon is terug

Montag 26.Juni
Na het slechte weer nu weer super mooi en warm en met 27 graden en heel veel vocht best benauwd.
Gisteravond gezellig met Diane gebabbeld over de telefoon ze is weer terug is van haar vakantie. Een spannende tijd breekt nu aan want nog een paar weekjes wordt ze ook Oma.
Jan heeft het tegelplateautje in de badkamer gemaakt deze keer zonder breken. Ziet er in ieder geval goed uit en is gewoon praktisch.
Ingrid kwam koffie drinken maar Sabrina wilde niet zo dus haar koffie naar binnen gewerkt en weer weg. Ze vertelde dat Theresa in haar mannequinpose op de Kindergarten kwam en dan kijk ik heb een nieuwe bril en al die meisjes erom heen. Met veel oooooo en aaaaaaaaa. Dat was vroeger wel anders als je een bril had was je niet blij. Theresa lijkt zo timide maar ze kan echt op de Kindergarten binnenkomen van hallo hier ben ik .En ze heeft altijd haar antwoord klaar , Ingrid zegt ook precies haar vader nooit om een woord verlegen.
Behalve de vloer boenen niet zo heel veel gedaan. De vloer doen was nu wel lekker want je kan alles openzetten en is in 5 minuten droog.
Het eten waren de restanten van het weekend. Ik had genoeg aan een gekookt eitje. Ik drink wel veel maar trek niet zo.
Lange tijd bezig geweest om mijn pc weer aan de praat te krijgen en het had wel even tijd nodig maar ik geloof dat hij nu weer goed is en werkt zoals ik het wil.
Jan in de middag weer werken en Ingrid kreeg iemand op bezoek voor offerte tuin.
Ook heeft Ingrid fysiotherapie voor Sabrina aangevraagd ivm haar linkerarmpje. Die overstrekt ze en doet er niets mee. Ze kan bij een fysiotherapeute in Gröbming terecht.
Zo kabbelen de dagen verder en Theresa heeft na deze week nog 1 week Kindergarten en dan Ferien. We willen nog wel wat gaan doen met onze Steiermarkcard maar we moeten altijd weer terug zijn omdat Jan in de middag moet werken. Dat mag ook wel later zijn.
We willen nog met de Murtalbahn maar dat kan alleen op dinsdag en donderdag en dan kunnen we eigenlijk met Jan´s werk op de dinsdag omdat het dan een vroege rit is. Op dit moment moet je ook goed informeren want door bosbrandgevaar mogen vaak de Dampfzuge niet rijden en komt er een diesel voor. Wij vinden een Dampfzug veel leuker.
Straks met Jan overleggen en dan maar een datum prikken en eventueel een dag vrij ervoor vragen. Want dan kunnen we met de late Zug en een echt dagje uit er van maken.
Datum geprikt en vrij aangevraagd voor 25 Juli.