Even rust voor de drukte

Freitag 15.Jänner
Een mooie dag, aardig vorst gehad vannacht , temperatuur werd 7 graden maar in de middag al snel terug rond het vriespunt en iets sneeuwval gehad.
Ik weet nu wat ik met de eerste bank ga doen en waar die komt. Moet helaas nog even wachten tot Jan de ombouw van de radiator in de hoek klaar heeft, dan schuift de bank daar tegen aan. De radiator wordt deels achter een ombouw wat mij betreft had ik hem wel helemaal gedaan maar dat wil Jan niet. We hebben een mooi houten raster gekocht zodat de warmte gewoon vrij de kamer in kan. Deze stond voorop en was al aardig verkleurd dus die ook genomen anders ziet het er zo lang nieuw uit en nu al gelijk op kleur. Ik ga proberen met stukjes antislipmat of de banken blijven staan op de gladde vloer. Anders wat anders bedenken.
Ondertussen zit ik nu het skifliegen te kijken vanuit Bad Mitterndorf,geweldig en spannend op de nieuwe schans. Veel waardering voor Noriaki die met zijn 43 jaar nog kans maakt op de wereldtitel. Wat een geweldige sporter is dat en het publiek is dol op hem. Jan is de berg karton gaan weg brengen ruimt ook weer op. Maar hij heeft nog niet veel zin om voor mij te gaan klussen. Hopelijk heeft hij wel dit weekend zin.
Ingrid is beneden aan het zoeken naar haar pc kabel , Theresa is bij mij, Opa werken en Jannick ver weg.
Het weekend staat voor de deur maar voor niemand een rustig weekend. Ingrid moet zaterdag en zondag werken, Jannick werkt. Opa moet klussen en Oma heeft Theresa.
Ondertussen sneeuwt het weer.

Rubber onder de poten plakken, Nicolette. Dan glijdt de bank niet meer.