Een koude zondag

Oostenrijk, grobming

Vanmorgen rondom 7 wakker en een beetje tv en om 8 kwam Ingrid om koffie te drinken. Ik vroeg of Jannick al thuis was van zijn nachtdienst maar na zijn nachtdienst ging het alarm van de brandweer dus gelijk een deur verder. Gelukkig valse melding van brandmelder bij de PV zoals zo vaak daar.
Hij kwam later op de ochtend lekker Brathendll brengen, een collega had gisteren een verjaardagsfeest met kippen van Herbert maar veel over. Jannick had er 2 meegenomen en had zelf maar 1 1/2 nodig. Ik lekkere Hollandse tomatensoep, de Handll in de oven gedaan en er een Semmel bij. Dat was op de snelle koken. De tomatensoep is zo lekker helaas hadden ze bij de Action maar 1 zak.
Theresa kwam boven had al gegeten maar wilde ook nog van de tomatensoep. Dan Squla en kwam Mama haar halen om te gaan wandelen. We hoorden Ingrid helemaal over de rooie gaan en ik zei al tegen Jan ik denk dat Theresa van de trap is gevallen. Dus gaan kijken en ja hoor. Ze had een groot paard bij zich stapte ipv op de traptree op het paard , dook voorover en kwam met knie en voet op de randen terecht. Ingrid had Sabrina in haar armen dus die kon niets dus even gekeken. Dan maar beneden met ijs erop zitten . Ik ben bang dat het wandelen niets meer wordt.Ze wilden de schoolweg gaan om te weten hoe lang nodig en zo.
Morgen is de grote dag en hebben wij Sabrina al vroeg.