Fronleichnam

Vanmorgen werd ik wakker en Theresa was het al. Het was half 8 dus opgestaan om de tafel te dekken. Dan samen met Theresa wat tv in bed gekeken tot de familie kwam.
Dan met elkaar ontbeten. Ze gingen allen naar beneden en even later hoorde ik al de kinderen in de tuin en Jannick was een geultje aan het hakken zodat Meli daar de stenen rand in kon zetten. Het is bijna klaar maar wat stenen te weinig. Wij wilden de laderails in de kast maken en die bleken verkeerd te zijn. Dus moeten we ze ruilen.
Jan heeft het deurtje vastgezet en verder aan het kijken hoe het blad op het kastje vastgezet kan worden in Sabrina´s deel van de kamer.
Ik heb eten gemaakt cevapcici met de kruiden van Liduina. Heerlijk waren die. Salade erbij en wat friet. Tegelijkertijd rabarber schoongemaakt en moes ervan gemaakt.
Dan met Jan samen gegeten. Jannick neemt Theresa mee naar zijn werk. Dus ze zijn samen op de vrachtwagen. Jannick had wel eerst bij zijn baas nagevraagd en het was geen probleem gewoon verzekerd. Ik ben nieuwsgierig hoe ze het vindt. Ze heeft de gelegenheid om na de eerste tour terug naar huis te gaan of weer mee te gaan op de volgende tour.
Ik had Jan gevraagd om het afdekplaatje op het ladenkastje met gewoon 4 schroeven op elke hoek eentje vast te zetten. Hij kwam maar niet terug en hij is al uren bezig dus ik denk toch maar eens kijken . Het kastje stond nog steeds zonder afdekplaatje erop. Dus naar de kelder en ik dacht dat ik uit mijn vel zou knappen van woede. Hij had zelf weer iets bedacht en dat werkte niet dus afdekplaatje kapot en die was hij met lijmklemmen aan het vastzetten. Dus hem gezegd dat hij dat kan vergeten. De plaat is zowel boven als onder kapot en niet zo´n beetje. Ik ga toch niet zo´n kapotte plaat op het kastje van Sabrina zetten. Dus ik ben witheet. Hij wil maar niet snappen dat hij die dingen die hij bedenkt niet kan. Eenvoudig 4 schroeven en klaar geen 10 minuten werk is nu ongeveer 4 uur werk , plaat kapot die ik ervoor gekocht had bij Ikea. Niet onoverkomelijk duur maar met 20 Euro wel weggegooid geld. Hij kan het maar niet laten.
De dag kabbelt voort en ik heb 2 wassen gedaan. Ik weet nu weer waarom ik graag een droger gebruik. Ik had 2 wassen na elkaar dus ik had een deel buiten gehangen. De broek van Jan kon je overeind zetten en de handdoeken rechtop en net schuurpapier. Nog wat kleine dingen gedaan en dan wat tv kijken.