Super rustige zaterdag

Samstag 22.Oktober
Vandaag weer eens wat zon tussen de wolken door , het werd in de middag zelfs 13 graden maar in de schaduw erg koud. Theresa kwam al vroeg bij ons tv kijken in bed, opa maakte haar ontbijt en Oma deed pas veel later haar ogen opnieuw open.
Ingrid kwam koffie drinken, Jannick was met de brandweer naar een Bewerb in Raumberg.
Jan en ik gingen wat boodschappen doen en pas daarna eten want we hadden heel laat ontbeten. Dus straks ook laat avondeten dat heb je als je laat op staat. Jan heeft zijn winterbanden gelegd dus we zijn er klaar voor. Maar ze geven voorlopig toch weer Föhn weer op.
Het is zo lekker dat de zon nu weer schijnt knapt mijn humeur van op.
De rust straalt er nu aan allen kanten van af. We eten vanavond maar warm lekker biefstuk met gorgonzola, salade en frietjes. De Dachstein gaat ook open voor skiers nu, langlaufen was al lang maar nu dus ook de liften open. Super weer en poedersneeuw.
Mooie herfstfotos van Gröbming .

Zo inderdaad samen met Jan genoten van ons eten , het was ronduit goed.