Een van alles dag

Vanmorgen om 7 uur wakker . Dan eerst de katten gevoerd en mijn medicijnen en nog even terug. Dan kwam Jannick Sabrina brengen omdat hij Theresa ging wegbrengen.
Toen hij terug kwam was ik net klaar met douchne en aankleden dus aan de koffie. Om kwart voor 10 kwam Meli boven en toen was het ineens hectisch. Er kwam iemand van de bank om het huis te schatten. Jannick moet de hypotheek oversluiten en als dat gaat dan kan ook het huis overgeschreven worden.
Dan gingen Jannick en Meli inkopen doen. Sabrina moest haar tablet wegleggen anders doet ze niets anders meer. Eerst een beetje mokken en ik had van alles opgenoemd wat ze kon doen. Ze koos voor haar playmobiel. Daar speelt ze dus al een poosje mee. Je moet haar alleen af en toe er toe dwingen. Ze kiest uiteindelijk eieren voor haar geld. Het was heel zonnig maar het trekt dicht met donkere wolken. Warm is het nog wel. De telefoon gaat en aan het nummer te zien de gasten van het vakantiehuis. Tja ze hebben geen warm water meer. Oeps dat heeft vast iets te doen met dat de stroom eraf geweest is. Dus de eigenaar gebeld en het telefoonnummer van hen gegeven. Later kreeg ik het bericht dat alles het weer deed.
Dan ineens beginnen ze bij de bouw nog meer bomen en struiken weg te halen. Het hele stuk tussen onze achterburen en de bouw is alles weg- Alees grenzend aan de straat is weg en nu alles tussen onze buren en het grondstuk Het deed al zeer maar nu nog meer en straks kijken we dus op een 3 verdiepingen tellende gebouw. Jannick mag wel blij zijn dat het huis van ons geschat is want dat kost geld. Deels geen vrij uitzicht meer en ook een stuk van je prive weg.
We mogen alleen al enorm dankbaar zijn dat tijdens de afgelopen storm er nog geen kraan stond. Dat had weer slecht kunnen aflopen.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. In de middag alleen wat zo voorbij kwam. De kinderen kwamen en gingen hun eigen gang.
Dan was het avondeten en Theresa wilde nog een bord met wat ze in de middag beneden hadden gegeten. Die ging er helemaal in. Voor Sabrina een boterham gemaakt en Theresa wilde er ook nog een. Beide met hamsterhagelslag. Sabrina nam een hap en zei ik zit vol. Dus ik zei haar je blijft zitten tot de boterham op is. Uiteindelijk zat ze alleen aan tafel en een 10 minuten later kwam Sabrina helemaal blij, Oma ik heb het opgegeten. Ik goedzo. Dan later haar bedklaar gemaakt en dan naar bed gebracht. Theresa mocht later en toen ik haar naar bneeden bracht kwamen we Jannick op de trap tegen. Dus ze ging met hem mee. De dag was klaar voor mij.