Dag 6 Pijnacker

Nederland, Pijnacker

Een beetje verjaardag van Jan vieren

Freitag 1.April
Lekker lang geslapen tot een half 9 lekker uitgerust opgestaan . Werd het ook nog heel mooi en zonnig weer.
In de morgen gewoon even niets en dan rond 13 uur op weg gegaan naar Pijnacker. Naar Angela, Bert en Jula. Later in de middag kwam eerst Peter alleen gelijk uit zijn werk omdat hij dichtbij gewerkt had en dan even later kwam Bianca met Nina en Bo en Dennis was met haar meegereden. Een heerlijke middag gehad en dan ook nog broodjes kroket, frikandel en kaassouflees. Daarna met het openbaar vervoer terug want we hebben de auto gelijk daar gelaten. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan want gelijk bij metrostation zuid in Pijnacker stond dat er wisselproblemen waren en we hadden geen idee hoe en wat. Gelukkig veel hulp gehad van allerlei aardige mensen. We moesten ergens halverwege overstappen op een andere lijn en niet alleen wij wisten niet hoe en wat maar veel andere mensen ook niet en dankzij veel aardige mensen dus allemaal op plaats van bestemming aangekomen. Eigenlijk bezopen want de reizigers worden maar aan hun lot overgelaten. We kwamen gelijk aan met de sprinter die we moesten hebben maar Jan moest eigenlijk eerst helemaal naar buiten naar een kaartautomaat om meereiskorting erop te zetten , belachelijk dat je daarvoor naar buiten van een station moet. Die korting is maar een kwartier geldig dus je kan het ook niet van te voren erop zetten. Dan maar zonder korting geen zin om op de volgende trein te moeten wachten.
Weer een dag voorbij en wat voor een dag gewoon heel fijn gehad. Het was een beetje Jan zijn verjaardag vieren. Hij heeft mooie mokken van Bianca gekregen en hij krijgt van Angela een dvd/cd van Normaal , de allerlaatste van hen. Daar is hij blij mee.