We gaan allemaal verhuizen

Oostenrijk, Pruggern

Vrijdag 25 mei
Gisteravond contractgesprek gehad met de eigenaar van ons appartement. Het gesprek is prima verlopen en we hebben het contract getekend. We kunnen voorlopig tot 2010 daar blijven. We hebben onze problemen voorgelegd en deze zijn opgelost. We kunnen wel vanuit ons appartement naar buiten maar als de deur dicht is kunnen we niet erdoor naar binnen.
Gelijk achter dit gesprek naar Jannicks appartementje en ook daar het contract getekend. Vanaf morgen woont Jannick op:
Schildlehen 34
A-8972 Ramsau am Dachstein
Österreich

En ons adres wordt:
Haus Helga
Ramsau 5
A-8972 Ramsau am Dachstein
Österreich

Dus a.s zondag gaan we in ieder geval Jannick verhuizen. Jannick woont beneden en wij ook dus we hoeven dan geen trappen te lopen . Als we tijd genoeg hebben ook de grote zaken van ons zodat we in ieder geval wat kunnen inruimen.
Pas als dat allemaal achter de rug is gaan we de caravans doen. Alles op zijn tijd en rustig aan want Jan kan nog niet zo veel doen. Eigenlijk is dit al te veel maar het kan even niet anders.
Het is de laatste dagen opnieuw erg heet boven de 30 graden. Af en toe een fikse onweersbui dan kan het behoorlijk afkoelen , maar dan wordt het daarna opnieuw warm. We hebben gisteren de tijd om lekker in de zon te gaan zitten genomen. Het is nu heel stil op de camping.
Straks eerst naar Pruggern omdat Jannick gisteren te horen kreeg dat ze gaan rolskien, en dat hebben we niet bij ons. Dus we halen het op en brengen het dan voor zijn training. We moeten ook nog helemaal naar Liezen omdat Jannick een nieuw schoolbus abonnement nodig heeft. Dan moet je een papier laten tekenen door het Finanzamt. We vervelen ons echt niet.