De tweede Coronaprik gehad.

Vroeg wakker nog een keer omgedraaid en wat tv dan eruit gegaan. Wassen , plassen en wat zoal normaal is, ontbijtje. Eindelijk de arts van Jan te pakken gekregen en een afspraak voor 3 augustus. De deuren open, een deel van mijn koriander geoogst en in de vriezer gedaan. Dat groeit echt enorm. Het was al 19 graden om 9 uur. Een strak blauwe lucht vandaag tot nu toe steeds veel bewolking gehad. Straks naar Schladming want ik krijg mijn 2e prik.
Helaas om 10 kwamen alweer de wolken binnen drijven. Naar Schladming gereden en we moesten nu bij de Planai zijn. Het was een beetje onduidelijk waar we mochten parkeren dus stapte ik uit om het de parkeerwachter te vragen. We mochten niet op het terrein voor de deur staan maar moesten de parkeergarage in. Dus ik wijs Jan aan en die rijdt zo de verkeerde zijde in , de ingang van de parkeergarage was helemaal links en hij rijdt ergens in waar hij niet in mag. Ik er heen gelopen was hij aan het parkeren op het terrein van de medewerkers van de Planai. Dan zeg ik hem rijdt even 10 meter terug en dan omhoog. Nou hij kon makkelijk daar staan. Ik hem gezegd dat die man dat gezegd heeft en dan doet hij het wel. Ik wordt zo moe van die man. Het begon vanmorgen al dat we naar buiten liepen en ik wilde even de deur bij de konijnen open maken en staat hij daar nog steeds te wachten. Ik vraag hem je kon de auto toch wel uitpakken? Zegt hij gaan we met de auto dan? En ik ga jij lopen naar Schladming was hij al vergeten wat we zouden gaan doen. Ik zeg hem in Schladming we moeten dit keer bij de Planai zijn en ik vraag hem weet je dan hoe je moet rijden. Nou dan wil je niet weten wat er allemaal over me heen uitgestort wordt. Na de Inenting even naar de Penny en de Hofer en dan weer naar huis. Ondertussen 13 uur geweest en gelijk gaan koken. Zalmrijst gemaakt. Jannick had vanmorgen al gebeld dat hij niet komt eten hij krijgt eten waar hij vandaag moet werken. En hij is laat thuis. Hij is springer momenteel dus doet alles wat voor handen is. Dus vanmorgen om 5 begonnen. Vet ophalen tot 10 uur dan naar een andere klus en als hij daar klaar is verder het vet ophalen afmaken. Maar dat kan ook alweer veranderd zijn.
Samen met Jan gegeten en wat opgeruimd. Dan alle vuilnisbakken legen want morgen Restmüll. Ook bij Jannick even doorgegaan dus dat is klaar. Net de aardbeitjes schoongemaakt en de kroontjes naar de konijnen gebracht dan komt die kleine al aanrennen en smullen maar. We gaan zo lekker aardbeien eten.