Herfstfest RK

Vanmorgen om kwart over 7 wakker van de wekker en opgestaan. Tafel dekken en broodjes bakken. Ik was net helemaal klaar toen de familie er aan kwam. We hebben gezamelijk ontbeten en daarna snel aankleden enz. Ik heb samen met Jan de kinderen terug naar Ingrid gebracht. Ingrid vroeg mij naar de babyfotos van Theresa dus ik heb haar gezegd dat ik op mijn externe schijf kijken moet. Ik heb geloof ik ook niet heel veel want ik had toen alles op cd schijven gezet en die laten zich niet meer laden. Maar ik heb zeker wel wat. Zij had alles op haar computer staan en kan ze niet meer eraf halen. Jannick en Meli zijn dan naar het RK gegaan. Meli staat achter de bar en Jannick kelnert.Ik ga zo met Jan ook even kijken , een hapje eten of zo.
We waren daar om kwart over 11 en dachten dat er wel koffie zou zijn maar ook dat was nog niet het geval. Dus een poosje staan kijken en dan was er koffie. Heerlijk met een punt kinderchocoladetaart die Meli gemaakt had. Ingrid kwam ook met de kinderen dus we waren samen aan tafel gaan zitten. Ondertussen konden we ook eten betsellen dus Ingrid had Bosnas besteld en ik Retterjause. Jan hoeft geen Bosna dus die aan een retterjause (spiraal gefrituurde aardappel en gefrituurde worstjes. Ik aan een Bosna wat echt een flinke maaltijd was. We zaten gezellig en dan om 12 brak het noodweer los. Het hoosde dus de muziek werd naar de tent verplaatst de ingang van de tent werd naar de andere kant verlegd. Keer op keer echt gigantische buien. Ik had ook loten en Ingrid ook. Ingrid had een bon voor planten/bloemen van 20 Euro. Ik had een paar alpacawolsokken en inlegzooltjes. De sokken zijn voor Theresa voor mij te klein. De zoolltjes zijn wel mijn maat. We hadden nog een poos gezeten en toen klaarde het even op dus Jan en ik direct aan de wandel gegaan. We kwamen maar tot half weg en toen weer zo´n bui. Beide geen droge draad meer aan. Thuis omkleden en de kachel aangemaakt want we waren ook flink koud geworden. Wat een buien en het komt loodrecht naar beneden.
Ik zag net dat Nyck de Vries ook in de GP van Monza rijdt. Voor het eerst 2 Nederlanders in een GP- We gaan er weer voor zitten.
Niet geheel ontevreden maar met al die straffen zeer onoverzichtelijk. Goed gereden race van Nyck de Vries.