Dag met een verrassing

Donker somber en zwaar bewolkt, ongezellig weer. Jannick kwam mij wakker maken dus de babyfoon aan. Theresa werd om half 9 wakker. Dan gezamelijk ontbeten en daarna aankleden. Ze heeft vanmorgen zoet gespeeld , gekleurd,en haar favorite tv gekeken Kikaninchen.
Ze heeft een kom met erwtensoep gegeten en daarna slapen. Opa heeft de randjes van de achterwand in de keuken afgemaakt. Hij heeft weer spullen op de zolder gezet en het vuil naar beneden gebracht.
Oma stoffen en opruimen. Toen kwam er een expeditie bedrijf de glasplaat voor tegen de wand achter de kachel brengen. Ik was helemaal verbaasd, normaal wordt je gebeld of je krijgt een berichtje/mailtje.
Jannick heeft zijn C theorie examen gehaald maar zijn E niet. Volgende week zijn laatste lessen in de vrachtwagen en dan afrijden voor zijn C In september opnieuw voor zijn E theorie en dan in dezelfde week ook afrijden.
Theresa had maar een uurtje geslapen maar toch fit en vrolijk. Het lijkt erop dat ze aan het opknappen is. Ik wilde eigenlijk vanmiddag langs de huidarts in Schladming gaan . Dat lukkte niet en maar goed ook want Jan was nog niet weg of het hoosde, donker somber en koud. Theresa is net een beetje opgeknapt dus dan is het niet fijn om nat te regenen.
Ik had poffertjes gebakken en die gingen erin als koek. Ze heeft de afgelopen dagen niet zo goed gegeten als vandaag. Nu 2 dagen zonder haar en dan komt ze weer.