Nog een heerlijke dag

Vanmorgen om 8 uur wakker en gelijk opgestaan. De ochtenddingen gedaan en het is soms even zoeken in de keuken als je wat nodig hebt. Het is opnieuw super zonnig en warm. Gisteren hadden we echt hoge temperaturen van 23 graden en hoger.Het gras krijgt hier en daar een vage groen kleur ipv bruin. De sneeuw smelt nu wel hard weg maar zelfs bij ons nog niet alles weg. Ik dacht dat vandaag Jannicks laatste dag was bij zijn werk maar dat was gisteren al. Hij moet vandaag naar de tandarts en daar had hij al een vrije dag staan voordat hij hij weg zou gaan. Met een zucht van opluchting laat hij het achter zich en mag zich maandag melden om 8 uur bij IPC. Dat is uitslapen voor hem. Het gevoel om een hoofdstuk beeindigd te hebben, een stap verder in de toekomst.
Ik wilde Pizza maken en ineens shit maar ik heb grillhandl besteld. Ik was nog op tijd dus snel met Jan samen de Handl opgehaald. Dan eten met zijn tweeen. We houden altijd nog wat over om in de avond te eten. Ik wilde eigenlijk nog hun eigen gemaakte aardappelsalade maar was al uitverkocht dus alleen Semmel. Na het eten heerlijk op het balkon in de zon, krant lezen en genieten. Super super mooi weer. Jan ging een tv magazin halen.
Jannick had in de avond een ouderavond van de Rainbow. Eigenlijk zou Theresa klaar zijn maar de begeleiding was ziek dus ze heeft as maandag de laatste bijeenkomst. Daarna moest Jannick nog naar de brandweer om flessen te vullen. Hij had mij gebeld dat Mark nog langs kwam en die was er om half 10. Voor hij klaar was kwam Jannick ook thuis, Dus die heeft samen met Mark de plan van aanpak gemaakt. Mark neemt de elektrozaken mee.
Het wordt slopen van de muur en de elektro herstellen in een keer. De elektro moet er wel af en weer hersteld worden want anders zitten wij grotendeel zonder. Ik laat het dan aan hen over.
Nu nog wat verder kijken naar de Voice Kids.