Vandaag visite

Vanmorgen werden we wakker van Theresa die Opa kwam halen, die zou haar wegbrengen maar was niet wakker. Dus snel in joggingbroek enz. en op weg. Ik heb tot half 9 tv gekeken en ontbeten en dan ben ik gaan douchen en de badkamer poetsen. Jan ging na mij douchen en dan waren we beide klaar.
Het ziet er buiten prachtig uit want we hebben sneeuw gekregen. Daar zijn de skigebieden dankbaar voor en hoger is er veel meer gevallen.
We krijgen visite want Rob is weer in het land en komt eten. Altijd reuze gezellig.
Dus net even gekeken wat ik ga eten en dat is vandaag makkelijk want we eten wraps . Alleen nog sla erbij kopen. Dat doe ik als ik de Tip Toi stift voor Sabrina ga ophalen in Haus. Die ik heb willen niet meer en nu kon ik er eentje overnemen. Dus de dag is weer doorgepland. Net even Jan zijn afspraken op de Doppler afgezegd. Doordat ik in december weg was zijn we geen MRT angiogram gaan maken , dat ben ik gewoon vergeten. Dus nu nieuwe afspraken gemaakt. Het kan in maart en in juni dus dat maar gedaan. Dan moet ik nog zien dat ik een afspraak voor zijn MRT krijg. Dat moet dan in Liezen maar eerst een verwijzing van de huisarts ophalen. De eerste hobbel is genomen. Nu tijd voor een bakkie koffie.
Dan een deel van de keuken gepoetst uit de verte viel het wel mee maar van dichtbij zagen de deurtjes er niet uit. Dat is meestal het deel waar was bak, vaatwasser en koffie apparaten staan. Dan ook gelijk de bestekladen eruit gehaald en het bestek eruit en dan die schoon gemaakt. Ik heb er altijd wel rotzooi inzitten.
Ik heb met Jan samen een loempia gegeten want we eten pas in de avond warm als Rob er is.
Rond 2 uur heb ik even naar iemand gebeld waar ik een tiptoi stift van kon overnemen dat ik eraan kwam. We hadden afgesproken bij de Billa in Haus.
Dan wilde ik een monchoutaart maken en dat doe ik altijd met mascarpone. Ik had de slagroom geklopt. de bodem met boter gemaakt en dan is de pot met mascarpone niet goed. De datum was wel goed maar het was helemaal korrelig en viel uit elkaar. Dan maar helaas pindakaas.
Thuisgekomen ben ik met de 2 tiptoistiften van ons zelf en de nieuwe aan de gang gegaan. De sensor van degene die wij het kortse hadden is kapot. Kan niet vervangen worden. Maar ze kan nog wel de liedjes die erop staan luisteren.
De tweede heb ik alles verwijderd en de boeken er weer op gezet en die doet het nog. Dan de boeken op de nieuwe gezet dus we hebben er weer 2 die het doen. Ondertussen was Rob aangekomen en ik was gelukkig klaar ermee. Kost allemaal tijd om het uit te zoeken erop te zetten.
Een fijne en gezellige avond gehad met Rob.