Nederland we komen eraan

Vanmorgen was ik om kwart over 7 wakker en het was nog zo donker dat ik dacht dat ik het verkeerd had.
Een beetje ontbijt tv tot Sabrina kwam. Dan Kika en een knuffelige Sabrina. Theresa vroeg of wij haar zouden komen halen van de Kiga en dat is goed. Dan kan ik even wat beleg voor onderweg halen , en dan haar gelijk ophalen.
Jan heeft de auto gepakt zo even kijken of er nog wat bij kan. (Theresa en ik bv)
Geen idee wanneer ik weer internet heb maar dan meld ik me.
Kreeg op de valreep een uitnodiging voor Nina´s verjaardagfeest morgenavond in Gouda maar dat gaan we helaas niet redden. We moeten morgen zeker 7 uur rijden en geen idee of Jan langere en meerdere dan normaal pauzes nodig heeft. In geval van nood heeft Jannick ook de papieren en kan hij gewoon het park op en komen wij een dag later en overnachten we nog een keer-
In de morgen nog heel veel gedaan . Theresa had gevraagd of wij haar wilden ophalen en ach waarom niet. Jannick was toch thuis gekomen en iedereen bezig met inpakken. Wij gingen ergens tegen 13 uur op weg en Theresa ging met ons mee. Jannick , Ingrid en Sabrina gingen later op weg en Jannick had bij Salzburg gezien dat er ellende op de weg was en is nog een stuk anders gereden. Helaas wij zaten er midden in en uiteindelijk kwamen we van de ene ellende in de andere en het laatste bijna 2 ½ uur niet vooruit komen. Zo spuugzat waren we het. In Schlüsselfeld aangekomen zat Jannick een 70 km na ons. Wij toch een 6. ½ uur gereden met heel veel ergernis. Wij aan de koffie maar eerst moest ik even plassen. Lekker bijkleppen en de dochters kwamen ook thuis , we komen al 18 jaar daar overnachten. De vader van Josef was niet zo lang geleden overleden en Josef had ernstige rugproblemen gehad en nog niet geheel gezond. Ze hadden enige tijd geen kamers verhuurd omdat Josef ook zijn zieke vader verzorgde en geen plaats kon krijgen voor hem in een verpleeghuis. Zijn zoon was afgelopen december getrouwd en hij heeft er nu 2 uit huis en 2 nog thuis . Dus Bianca had van de zomer geluk dat ze kon overnachten. Allemaal naar onze kamers , Theresa sliep bij ons op de kamer en had een eigen bed maar toch liever bij Opa en Oma. Zo lekker dat ik mijn bed voelde.

Hele goeie reis en doe rustig aan. 👍🏻

Anja 2018-10-12 10:30:04

Prettige reis

Liduina 2018-10-12 17:34:26

Een hele goede reis gewenst, en hopelijk tot ziens,prettige vakantie straks

Christina 2018-10-13 02:47:28

Goede reis en veel plezier!