Een mooie dag

Vanmorgen al om 6 uur wakker een beetje liggen en wat tv en om 8 eruit gegaan. Het was een witte wereld maar het werd snel warmer dus de sneeuw smolt weg. Dan wachten tot Jan klaar was want alleen lukt het me niet om Felicia te behandelen. Dus nadat ik dat met Jan gedaan had ben ik naar de sportschool gegaan. Na het sporten weer terug naar huis. Eind van de morgen met Jan naar Liezen gegaan. Eerst wat inkopen gedaan en dan naar de dealer. Geen idee of het allemaal gelukt is. We horen het wel.
In ieder geval geen andere auto gekocht. Ze zijn heel veel duurder geworden en 5000 Euro meer is best veel. Verder wilden we dan een eenvoudige Dacia maar ze kon alleen maar dure uitvoeringen tevoorschijn halen op internet. Dan komt er nog een 4000 Euro meer bij . Dat doe ik niet meer.
Dus verlenging van de leasing aangevraagd.

Dinsdag 26 maart
Al om 6 wakker en om half 7 wat tv kijken dan eruit. Jan ook gelijk wakker gemaakt want die heeft tijd nodig.
Dan naar Christine vertrokken en daar heeft Jan mij ook weer opgehaald. Christine heeft het voorjaar in haar hoofd en was al bezig met het appartement beneden. Nadat ik bij haar klaar was ook naar het appartement gegaan. Haar geholpen en de was opgehangen.
Meli is vanmorgen vroeg ik geloof om 5 vertrokken naar Hallein. Kort weekje voor haar want vrijdag is ze vrij dus ze komt donderdag in de loop van de avond terug. Jannick is zondagnacht al vertrokken en die verwacht ik later op de dag thuis.
Thuis gekomen ben ik gelijk aan het middageten begonnen en met Jan gegeten. Dan moest er een deel van mijn badkamer nog gepoetst worden en ik heb mijn wasmand weggedaan. Die was vies en stonk dus weg ermee. Ik wil nu iets kopen die ik met water kan wassen. Dat ging bij deze gevlochten mand niet. Ik heb hem ook al jaren en ik wilde al een nieuwe. Maar ik kan mij nog niet vastleggen op een andere kleur voor in de badkamer. Jan had van mijn balkon die ik met plastik had afgedekt een zootje gemaakt doordat hij elke keer de kattebak erop schoonmaakt.
Dus nu mocht hij die hoek opruimen en schoonmaken. Klaar voor als komend weekend echt zo warm wordt als ze voorspellen. Hij moet nog de tuinstoelen van de zolder pakker zodat we ervan kunnen genieten. Hij heeft het keurig gedaan.

Erna kan je nog een kaart voor die tribute van de Beegees bijkopen? Dan vlieg ik een paar dagen dit keer naar jou? Lijkt mij leuk .Maart zou ik nog kunnen vliegen vanaf Salzburg.

In de morgen was het nog frisjes en het werd erg lekker naar mate de dag vorderde. Om 15 uur begon het weer helemaal dicht te trekken. Maar genieten was het wel vandaag. Ik word blij van de zon. Helaas geven ze nu de komende dagen regen op maar misschien valt het mee.

Dat is gezellig Kaarten zijn uitverkocht maar geen probleem dan blijft Manfred thuis en jij gaat mee