Alles begon met verwarring

Vanmorgen op tijd wakker van de wekker en had zelfs tijd om wakker te worden. Mijn PSN afspraak was vanmorgen en dan kom ik daar dan blijkt het verzet te zijn. Oke geen probleem dan had ik mijn wandeling alvast gehad. Naar de apotheek om de medicijnen op te halen en weer naar huis. Jan gevraagd waar de Rezeptgebuhr papieren zijn en helaas niet te vinden. Dat is vooral voor mij vervelend omdat ik dan volgende maand geen medicijnen vrij kan krijgen . Jan maakt overal een zootje van en ik wordt ook ouder en het is mij soms echt te veel. Dus nu moet ik er zien achter te komen wanneer het afloopt en hoe ik aan de papieren kom. Ik dacht dat we die altijd kregen toegezonden maar ik kan het mis hebben. Mijn geheugen is ook niet meer wat het geweest is.
Ik moet ook nog een afspraak maken bij de belastingdienst hier. Daarvboor heb ik papieren nodig van Jan en je begrijpt het al niet te vinden.
Beneden zijn ze hard in de kelder bezig want er moeten geloof ik meer dan 75 beugels aan het plafond komen. Dus het is herrie.
Dan kwam Jannick zeggen dat de pellets eraan kwamen en dat hij en Meli weggingen. Meli en Jannick gingen naar hun afspraak bij de sportschool om een trainingsprogramma te maken. Theresa zat bij ons in de slaapkamer tv te kijken en ik ging de man helpen met de pellets. We hebben 5800 kg geladen. Daar kunnen we weer lang mee voort, Het duurde best lang. Dan naar boven en middageten gemaakt , Theresa wilde nog wel wat friet ook al had ze al gegeten. Voor ons een biefstukje erbij. Dus snel klaar. Dan belde Jannick om te vragen of Theresa klaar was want hij kwam haar ophalen. Dan ging ze mee naar Sankt Johann im Pongau naar de nieuwe Schienen maker. Samen met Ingrid.
Bij ons was er toen rust. Gebruikt om te werken aan de site. Een bak oude fotos doorkijken of ik ze kan plaatsen qua tijd, Veel werk en het kost veel tijd.
Daar heb ik mij toch tot de avond mee bezig gehouden. Dan broodjes gebakken en broodjes gegeten, TV staat aan en ondertussen werk ik weer aan de site,
De EEG was heel erg slecht van Sabrina maar de arts zei zolang ze er zo uitziet zoals nu is het prima. Ik kijk naar de patient en niet naar de symptomen.
Het is weer een rare week want woensdag ook weer een vrije dag dus ik moet nog even kijken of ik wat nodig heb.