Toewerken naar de vakantie-

Heerlijk geslapen rond 7 uur wakker een beetje tv in bed en dan kwam Sabrina. Die vond ontbijt tv niets en wees op de tv en ze maakte op haar manier kenbaar dat er wat anders moest komen. Dus overgezet naar Kikaninchen en het was goed. Toen het afgelopen was wilde ze wat anders dus samen naar binnen en in haar nieuwe loopstoel. Gelijk dolle pret, maar ze wees op de afstandbediening en op de tv en ze maakt dan klik geluiden of wel ze wil tik tak zien. Mama kwam alweer terug en ze mocht een tik tak af kijken en dan naar beneden want de therapeute komt.
Wij nu aan krant en aan de koffie.
Eten gemaakt gelijk zo´n bak vol dat we er morgen ook van kunnen eten. Heerlijk bami met veel verse kool, bamboe enz. Morgen dan nog een gebakken eitje erbij en misschien vind ik nog wat kroepoek om te bakken. Alle vers is nu wel uit de koelkast weg gegeten op de 2 eieren voor morgen na. Ik heb besloten om een zak verse broodjes gewoon zo mee tenemen, de boter en de worst die we nog hebben en zo. Het is lekkerder om gewoon wat onderweg te maken .Wat augurkjes heb ik ook nog past goed.
Samen met Jan gegeten. Ondertussen een was gedaan en morgen de rest wat er nog ligt. De tassen vullen zich en het is op wat kleine dingen na klaar.
Had ik bij de Post weer een ding van de belastindienst dat ik mijn wereldinkomen ,ja jullie lezen het goed mijn wereldinkomen (was het dat maar) niet had ingestuurd en had er in juli moeten zijn. Wel raar want die van Jan en mij gingen samen. Dus eerst maar eens bellen voor ik weer moet invullen en opsturen. Maar goed ook de belastingdienst heeft veel mensen onterecht toegezonden en ze ging kijken of ik daar bij was. Gelukkig waren mijn papieren wel aangekomen dus hoef verder niets te doen.
Dan even met Roan bellen want ik had ergens gelezen dat er een nespresso machine zou zijn en ik wilde weten of er dan ook een normaal koffiemachine was. Ook die is er anders had ik die van ons meegenomen.
Wel balen want nu moet Jannick toch vrijdag werken en hij heeft geen idee hoelang. Wel heeft hij ondertussen wat dingen gedaan die hij dan niet meer hoeft te doen - Dus Theresa rijdt toch met ons mee voor ons super gezellig. In de middag kwam Sabrina weer , mama had vanmiddag een afspraak voor haar zelf , een beetje begeleiding mag ze wel krijgen want de afgelopen 2 jaar zijn niet aan haar voorbij gegaan. Er over spreken is altijd goed en zeker met iemand die de afstand heeft. Eind van de middag kwam Jannick ook thuis even zitten en dan ging hij douchen. Daarna kwam hij koffie drinken en heeft hij de tablet van Theresa helemaal ingesteld. Normaal doet ze alles over de Wifi in huis maar dat gaat onderweg niet dus heeft Jannick wat filmpjes en spellen erop gezet die ze dan in de auto kan doen. Hij moest wel lachen dat ding heeft 30 giga en had geen ruimte meer. Dus hij is eerst bezig geweest om te verwijderen. Ook de tijdinstelling heeft hij op onbeperkt gezet. Normaal kan ze maar een beperkte tijd spelen, lezen of kijken. Theresa heeft haar onderweg koffertje gepakt en haar gameboy met spellen en oplader. Wat kleurpotloden en wat boekjes. Alleen haar Shaun moet er nog in maar daar slaapt ze mee. Ik heb een map gevuld met haar muziek cd,s en haar koptelefoon erbij gedaan.
Ingrid kwam thuis en Sabrina begon haar gelijk weer te claimen. Ik had een foto van har gemaakt , ze was zo zoet aan het spelen met haar little people.
Vanavond belde Barbara en afgesproken voor morgen om half 11 om de sleutels te brengen. Uiteraard bij haar ouders waar ze overdags altijd is. Lieve mensen en we zijn er altijd welkom. Nu ze weten dat we komen zal er wel weer wat te smikkelen zijn. Zonder komen we daar nooit weg.