Weinig gewerkt en een lekkere wandeling

Oostenrijk, Aich

Vanmorgn op tijd eruit werkdag vandaag voor mij. Jan bracht me weg maar eerst even beneden de familie dag gezegd . Die vertrokken vanmorgen naar Oberwölz tot zondag of maandag. Aangekomen op mijn werk was iedereen nog in bed. Christine behoorlijk ziek. De badkamer ging niet want de spiegelkast en zo van de muur en helemaal vol met rotzooi- Dan maar de wc en de keuken en de eetkamer. Ondertussen stond iedereen op want ja het is vakantie dus alle 3 de jongens thuis. Om 10 uur vond ik het mooi geweest en gezegd dat ik stopte en volgende week weer kom. Dit werkt niet 5 man in huis die toen ik wegging pas gingen ontbijten. Appartement zittten gasten in dus ook daar gaat niets.
Tja dan proberen Jan te bellen dat lukte niet om hem te bereiken. Gaan lopen en uiteindelijk nam hij op. Ik ben eerst vanaf de kant van de Bodensee naar het dorp Aich gelopen dan langzaam omhoog naar Assach en toen ik dat bijna uit was richting Pruggern kwam Jan eraan. Het was super warm in de zon en met dat langzaam omhoog lopen erg warm zelfs. Maar een heerlijke wandeling en wel blij dat Jan de telefoon gehoord had .Op het balkon hadden we gisteren 30 graden in de zon en vandaag 27. Het vroor vannacht een graad of wat toen we wegreden was het nog minus 4.
Annemarieke we hebben erg gelachen jij vroeg of Jannick Obelix was en nee dat was hij niet . Maar wij allemaal gelijk de foto bekijken en ja het had Jannick kunnen zijn dus dat was lachen.
En ja we hebben prachtig weer maar er mag wel weer wat sneeuw komen. Hoewel vanaf 1000 meter er genoeg sneeuw ligt. Maar bij ons verdwijnt het langzaam aan weer.
We hebben nog meer om Jannick gelachen want hij vertelde dat toen er pas zo veel sneeuw was gevallen Theresa 2 sneeuwpoppen had gemaakt. Doet hij ´s ochtends vroeg het gordijn open lag hij op zijn rug van schrik omdat hij dacht dat er 2 mensen stonden.
Jannick heeft zijn rust hij was vroeg thuis en heeft vanmiddag geslapen en hoeft verder vanavond niet te werken.
Trots op onze schoonzoon Bert met het behalen van zijn bachelor bedrijfskunde.

😂 Wij komen half maart een weekje die kant op. Dus mocht je nog iets hier vandaan nodig hebben... Xxx