Toch weer een warme dag

Slovenië, Čatež ob Savi

Wij zaten al buiten voordat Theresa wakker werd de langslaapster. Ontbijten en wachten op telefoontje dat mama en papa ook zo ver zouden zijn om te gaan zwemmen. Dan met zijn allen in het buitenbad heel gezellig en Theresa heeft van alles wat ze kan laten zien en met papa ook in een glijbaan waar Opa en Oma niet in gaan.Ze wil alles alleen en ook in het golgslagbad. Wel met ons er om heen maar ze houdt zich zelf toch maar boven water in de golven. Ingrid gooide haar en toen ging Theresa onder en toen begreep Ingrid pas dat een kurk je niet boven water houdt maar dat je met hulp van de kurk het toch echt zelf moet doen. Het was vandaag wat heiig dus het werd niet zo heel warm in de ochtend. Dan daarna iedereen omkleden om te gaan middageten. Jannick wilde graag kroketten en frikandellen gaan eten. Dus hen opgepikt en dan naar het restaurantje. Heerlijk gezeten en gegeten. Werd het toch weer erg warm in de middag. Ingrid en Jannick namen Theresa mee naar de Castles en wij gewoon niets. Nadat ze terug waren nog een poossje gezeten .Dan zijn Ingrid en Jannick weer gegaan. Dan heb ik nog even Kirsten gebeld om te feliciteren met haar verjaardag gelukkig hebben we weer een net. Arme Pepijn heeft kiespijn niet leuk en weinig slaap voor de Beiltjes.
Nu is Theresa al een poos zoet met steentjes die ze heeft gezocht en allemaal op het buitenzeil heeft uitgelegd.
Zo maar is wat te eten maken maar we hebben niet veel trek, zal de warmte wel zijn.